Keystone logo
© Carrianna Field
Centro De Estudios Financieros CEF

Centro De Estudios Financieros CEF

Centro De Estudios Financieros CEF

Introduktion

Din træning, garanti for fremtiden

Vores mål er at sikre, at de studerende når deres faglige mål, så der lægges særlig vægt på personlig behandling med den studerende, der udføres individuel monitorering af deres faglige forløb, og der ydes den støtte og vejledning, de har brug for.

CEF-aktiviteter dækker interesser og uddannelsesbehov for:

  • kandidat- og ledelsesstuderende.
  • mennesker, der ønsker at blive en del af private virksomheder som ægte specialister, uden erfaring i arbejdsverdenen.
  • mennesker, der ønsker at konsolidere og forbedre deres viden og færdigheder til jobbet.
  • dem, der søger at være en del af Administrationen.

Derudover tilbyder CEF omfattende uddannelses- og rådgivningstjenester til virksomheder både til skræddersyet uddannelse af deres personale og til udvælgelse af deres fagfolk gennem sin jobbank og afdelingen for erhvervsorientering og -uddannelse.

CEFs strategi er baseret på fire grundlæggende søjler:

  • udarbejdelse af et unikt teoretisk og praktisk materiale, der konstant opdaterer sig selv.
  • adgang til egne publikationer med fagligt indhold (magasiner, bøger, dokumentardatabaser).
  • oprettelse af nye specialiserede kurser, overvåget af en stab af professorer og eksperter i hvert emne.
  • anvendelse af nye pædagogiske systemer, som fremhæver implementeringen af en Tele-Training Platform (CEF Campus), hvor studerende vil finde flere tjenester tilføjet til deres uddannelse.

Institutionelle relationer

CEF opretholder institutionelle relationer med forskellige offentlige og private institutioner, blandt hvilke følgende bør fremhæves:

  • Universidad Complutense de Madrid
  • Det polytekniske universitet i Madrid
  • Universitetet i Alcalá
  • Advokatråd
  • Registry of Economists and Tax Advisors (REAF)
  • Den spanske sammenslutning af skatterådgivere (AEAF)
  • Spanish Association of Business Schools (AEEN)
  • Råd for virksomhedsejere, råd for socialkandidater
  • Administrative ledere
  • Ungdomsinstituttet
  • Kvindeinstituttet

Oppositioner

Vi kan bekræfte, at en stor del af de højtstående embedsmænd, der i øjeblikket besætter de mest ansvarlige stillinger i Spanien, har været igennem klasseværelserne i CEF.- og er blevet trænet med vores metode.

  • Tid dedikeret til ansigt-til-ansigt klasser: I hver fase af oppositionen vil de nødvendige timer med ansigt-til-ansigt undervisning blive angivet, som kan variere afhængigt af forberedelsestidspunktet for at opnå de bedste resultater for studerende. Denne variation kan i nogle tilfælde påvirke de oprindeligt valgte deltagelsesdage og endda tidsplaner.
  • Virtuel campus: Et hurtigt og adræt kommunikationsmiddel, hvorigennem information om oppositionen, forberedelsesgruppen, kursusplanlægningen og dokumentation modtages. Du kan også stille spørgsmål, modtage vejledninger.
  • Forberedelsessystemer: Studerende kan vælge mellem vores metodik 100% tilpasset online læring, deltage i undervisning ansigt til ansigt i Madrid, Barcelona og Valencia eller forberede oppositionen i en tele-ansigt-til-ansigt-tilstand.
  • Antal studerende: Vi har cirka 5.500 studerende, der forbereder eksamener, men for os er de Laura, Víctor, Carlos, Olga, Javier, María, Sara.
  • Hold: Alle vores trænere har været modstandere, en garanti for et stort kendskab til fagene og øvelserne af oppositionen, de forbereder.
  • Dagsorden: Vores tekniske forlag er ansvarlig for at udvikle dagsordenerne og deres efterfølgende opdatering, tilpasning til lovgivnings- og programændringer.
  • Metode: En af vores hemmeligheder er, at vi tilpasser metoden til hver type øvelse.
  • Øvelser: Der gennemføres med jævne mellemrum simuleringstest af de øvelser, der skal bestå, med deraf følgende feedback fra underviserne.

Campus funktioner

De undervisningssystemer, vi bruger på CEF, er fire: ansigt-til-ansigt træning, som vi tilbyder i vores egne centre i Barcelona, Madrid, Valencia og Santo Domingo, telefon-ansigt-til-ansigt træning, blandet træning og online uddannelse. I alle systemer får vi mest muligt ud af brugen af nye teknologier, hvilket giver studerende adgang til vores virtuelle campus, så de nemt kan få adgang til alle tilgængelige ressourcer: fora, pensum og studievejledninger, akademiske fremskridt og meget mere.

presencial

  • Præsentation af emnet. Eksperter på området og med stor erfaring i sektoren behandler programmets indhold.
  • Løsning af praktiske sager, som hjælper med at forstå virkeligheden. Den eneste måde at vide, hvordan man reagerer på problemer, er at se dem i øjnene.
  • Offentlig udstilling. Eleverne lærer at forsvare en idé offentligt.
  • Debatter og kollokvier. Elevernes deltagelse øges i klasserne.
  • Nye teknologier. Det mest moderne i pædagogikkens tjeneste.
  • Personlig afsluttende eksamen. I tilfælde af mestre.
  • Reelle sager. Refleksion og læring om eksempler på forretningssucces og fiasko.
  • Løbende evalueringsaktiviteter, som gør det muligt for den studerende at kende deres udvikling til enhver tid og fra begyndelsen af kurset/kandidatuddannelsen for at opnå maksimal præstation.
  • Afsluttende kursus/kandidatprojekt. Hvor alt det lærte i løbet af programmet demonstreres.
  • Rigor og engagement. Udover at have et meget højt selvkrav, kræver vi engagement fra eleverne. For at bestå vores mastere og kurser skal den studerende deltage i 90% af sessionerne, udføre aktiviteterne og deltage i arbejdsgrupper og klasseværelser.

online

På CEF - vi er meget tydelige på, at afstand ikke bør være et problem for læring, og derfor har vi altid været pionerer i brugen af nye teknologier anvendt til træning, der garanterer korrekt assimilering af begreber.

Vi har et virtuelt Campus , hvor læreren offentliggør et skema over de aktiviteter, der skal udføres, så eleven ved, hvad de skal lave hver uge.

  • Vi har telefonisk eller virtuel vejledning gennem fora eller e-mail.
  • Vores materialer er specifikt designet af vores tekniske redaktionelle til online læring. Ud over dette tilpassede materiale bruger vi audiovisuelle ressourcer og supplerende materiale af enhver art, som giver os mulighed for at få mest muligt ud af træningsoplevelsen.
  • Der sendes videoer , der letter viden om de mest komplicerede problemstillinger og motiverer læring.
  • For at beregne antallet af timer til overvågning af træningshandlingen, skal antallet af timer med ansigt-til-ansigt undervisning ganges med 2,5.

semipresencial

Nogle af vores programmer er udviklet efter denne metode, som giver os mulighed for at kombinere fleksibiliteten ved online træning med ansigt-til-ansigt kontakt med klassekammerater og lærere. Dette er en perfekt balance for dem, der ikke ønsker at opgive at være tilstede, men ikke har tid til at gå til undervisning hver uge på grund af deres professionelle forpligtelser.

Teletilstedeværelse

  • Live klasser. I disse klasser interagerer læreren med eleven, som kan stille spørgsmål og deltage, som om det var en klasse ansigt til ansigt.
  • Klasseværelset er nu virtuelt. Ved opstart af kurset vil den studerende modtage adgangskoder til vores virtuelle Campus. Her vil du have til din rådighed alt kursusmateriale i PDF, forklarende sessioner, en chat eller fora, hvor du kan interagere med lærere og klassekammerater eller de aktiviteter, du udfører i løbet af kurset.
  • Specialiseret lærerteam. Alle CEF-lærere er fortrolige med og specialiserede i online træning, da vi var pionerer inden for denne uddannelsesform, og vi har udviklet vores metodologi gennem årene.

    Placeringer

    • Madrid

      General Martínez Campos, 5, 28010, Madrid

    • Madrid

      Ponzano, 15 28010, , Madrid

      • Barcelona

        Gran de Gràcia, 171, 08012, Barcelona

        • Valencia

          Alboraya, 23, 46010, Valencia

          Spørgsmål