Topledere i branchen giver løbende Merage School input til, hvordan de ser deres respektive brancher ændre sig gennem teknologiens påvirkning. Vores transformerede læseplaner afspejler nye forretningsbehov i den moderne verden, med fokus på handlingsrettede ideer og opbygning af et nyt sæt kompetencer, der passer til den digitale tidsalder. Erfaringsbaserede beslutningstagningsevner er integreret i læseplanen med datadrevet beslutningstagning i højsædet. Erfaringsbaserede læringskomponenter giver fortsat undervisning i den virkelige verden, hvilket giver hold af studerende mulighed for at fordybe sig i værdifulde projekter med virksomheder i området.
Beliggende i hjertet af Orange Countys "Tech Coast", er Merage School omgivet af et netværk af banebrydende virksomheder i et udviklende økosystem af teknologivirksomheder, herunder Amazon, Google og Western Digital, plus digitalt kyndige firmaer, herunder Capital Group, Disney, Experian, Hyundai, Pacific Life og Taco Bell. Det er i dette miljø, at Merage-skolen forbereder eleverne på de forstyrrende teknologikræfter, de vil møde som fremtidige virksomhedsledere.
Strategisk Plan
Agility er nøglen til overlevelse i vores hastigt skiftende globale økonomi. Paul Merage School of Business udvikler og udstyrer ledere med kritiske forretnings- og lederevner, der er nødvendige for at få succes gennem programmer, der løbende tilpasses til at adressere de stadigt skiftende sociale, teknologiske og økonomiske muligheder og udfordringer i vores digitalt drevne verden. Vi tilbyder tre dynamiske MBA-programmer, en Master of Professional Accountancy, Master of Finance, Master of Innovation and Entrepreneurship, MS in Business Analytics, MS in Biotechnology Management, MS in Engineering Management, PhD, og bacheloruddannelser i erhvervslivet, der fokuserer på kreative og kritiske tænkeevner, strategisk beslutningstagning, lederskab, innovation og samarbejde gennem klassens og på stedet erfaringer med den virkelige verden af forretningsproblemer. Mens Merage School er relativt ung (etableret i 1965), er den hurtigt vokset til konsekvent at være blandt de bedste 5% af alle AACSB-akkrediterede programmer gennem enestående rekruttering af studerende, fakultet i verdensklasse, et stærkt alumni-netværk og tætte relationer til begge individuelle virksomhedsledere og globale virksomheder. Vi kombinerer de akademiske styrker, mangfoldighed og bedste traditioner ved University of California med den banebrydende, iværksætterånd i Orange County i hjertet af det sydlige Californiens Tech Coast.
Vision
At være på forkant med uddannelse og forskning blandt globalt fremtrædende handelsskoler.
Mission
Udvikle globalt konkurrencedygtige transformationsledere i et mangfoldigt, kollaborativt, elevcentreret fællesskab, hvor akademisk ekspertise og praktisk anvendelse smelter sammen.
Vores strategiske identitet
Vi er en handelsskole, der er forpligtet til at betjene vores studerende, alumner, forretningspartnere og akademiske samfund. Sammen deler vi en strategisk kerneidentitet.
- Hvem er vi: Vi er ambitiøse. Vi er intellektuelt sultne. Vi har et kald om at levere pædagogisk ekspertise, der værdsætter mangfoldighed, samarbejde, inklusivitet og respekt. Vi fejrer både den akademiske tradition fra University of California og vores innovative ånd som et af dets yngste campusser.
- Hvad vi gør: Vi giver tankelederskab og uddanner fagfolk til at skabe værdi for hele livet – for fremtiden for erhvervslivet og samfundet, lokalt, nationalt og globalt.
- Hvor vi gør det: Vi er hjertet af erhvervslivet i Orange County, Californien; et levende økosystem med global rækkevidde. Som sådan er vi unikt positioneret til at tiltrække forskere, studerende og partnere, nationalt og internationalt.
- Sådan gør vi det: Vi fremmer samarbejde på tværs af vores studerende, fakultet, universitet og samfund. Vi udmærker os ved at give adgang til og vækst inden for vores programmer, fakulteter og medarbejdere. Vi innoverer operationelt for at sikre, at vi forbliver relevante og omkostningseffektive i en verden i hastig forandring.