Keystone logo
Rome City Institute Master i Business & Administration
Rome City Institute

Master i Business & Administration

Rome, Italien

1 Years

Engelsk

Fuldtid

Anmod om ansøgningsfrist

Anmod om den tidligste startdato

Anmod om studieafgift

På campus

Introduktion

Vores 1-årige MBA i Management, Marketing & Finans giver de mest opdaterede færdigheder og værktøjer inden for kommunikation, ledelse og økonomi. MBA'en sigter mod at udvikle den viden og ekspertise, der kræves for at fungere i ledelses- og iværksætterroller i virksomheder, organisationer og institutioner. En Master i Business Administration ved Rome City Institute har til formål at uddanne studerende til professionel avancement og livslang læring på internationalt niveau.

Program læringsresultater

Ledelse

  • Foreslå strategier i forbindelse med indenlandske og internationale forretninger for at løse problemer eller drage fordel af muligheder på indenlandske og verdensomspændende markeder
  • Angiv de organisationer, aftaler, traktater og regler, der favoriserer eller hindrer driften af ​​international virksomhed; samt måden at udnytte dem til gavn for organisationens målsætninger
  • Få adgang til virkningen af ​​international forretning i forskellige lande verden over som en effekt af globalisering og verdenstrends, som kræver smidig og effektiv strategisk ledelse
  • Sæt pris på den menneskelige, økonomiske og kulturelle mangfoldighed, der er til stede i international virksomhed, og som i væsentlig grad påvirker beslutningstagningen og de udfordringer, som organisationer skal stå over for på et globalt marked

Marketing & kommunikation

  • Design marketingplaner og forretningsmodeller gennem analyse af information, anvendelse af teknikker og brug af teknologier, der fremmer succesen med deres implementering på nationale og internationale markeder
  • Vælg de værktøjer, teknikker og metoder, som marketing giver for at fremme kreativ, innovativ og iværksættertænkning til at træffe ledelsesmæssige beslutninger inden for en kontekst af etisk og social ansvarlighed
  • Foreslå innovative kommunikationsstrategier, med brug af traditionelle eller digitale medier, til generering af værdiforslag til organisationen og rettet mod at tilfredsstille forbrugernes behov og deres psykologi

Finansiere

  • Design strategier gennem en passende og informeret anvendelse af de forskellige investerings- og finansieringsmuligheder under hensyntagen til de nuværende regler og rettet mod at skabe værdi i organisationen
  • Foreslå finansielle modeller ved hjælp af kvantitative og teknologiske værktøjer, som gør det muligt at forudsige forretningsscenarier og udføre den nødvendige analyse for at understøtte beslutningsprocessen
  • Evaluer de vigtigste variabler, der påvirker den økonomiske situation og struktur i en organisation, der tillader effektiv styring af finansielle produkter og tjenester, med brug af teknologi og i overensstemmelse med etiske standarder.

Om skolen

Spørgsmål