Rome City Institute
Master i Business & Administration
Rome, Italien
VARIGHED
1 Years
SPROG
Engelsk
TEMPO
Fuldtid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
Anmod om studieafgift
STUDIEFORMAT
På campus
Introduktion
Vores 1-årige MBA i Management, Marketing & Finans giver de mest opdaterede færdigheder og værktøjer inden for kommunikation, ledelse og økonomi. MBA'en sigter mod at udvikle den viden og ekspertise, der kræves for at fungere i ledelses- og iværksætterroller i virksomheder, organisationer og institutioner. En Master i Business Administration ved Rome City Institute har til formål at uddanne studerende til professionel avancement og livslang læring på internationalt niveau.
Program læringsresultater
Ledelse
- Foreslå strategier i forbindelse med indenlandske og internationale forretninger for at løse problemer eller drage fordel af muligheder på indenlandske og verdensomspændende markeder
- Angiv de organisationer, aftaler, traktater og regler, der favoriserer eller hindrer driften af international virksomhed; samt måden at udnytte dem til gavn for organisationens målsætninger
- Få adgang til virkningen af international forretning i forskellige lande verden over som en effekt af globalisering og verdenstrends, som kræver smidig og effektiv strategisk ledelse
- Sæt pris på den menneskelige, økonomiske og kulturelle mangfoldighed, der er til stede i international virksomhed, og som i væsentlig grad påvirker beslutningstagningen og de udfordringer, som organisationer skal stå over for på et globalt marked
Marketing & kommunikation
- Design marketingplaner og forretningsmodeller gennem analyse af information, anvendelse af teknikker og brug af teknologier, der fremmer succesen med deres implementering på nationale og internationale markeder
- Vælg de værktøjer, teknikker og metoder, som marketing giver for at fremme kreativ, innovativ og iværksættertænkning til at træffe ledelsesmæssige beslutninger inden for en kontekst af etisk og social ansvarlighed
- Foreslå innovative kommunikationsstrategier, med brug af traditionelle eller digitale medier, til generering af værdiforslag til organisationen og rettet mod at tilfredsstille forbrugernes behov og deres psykologi
Finansiere
- Design strategier gennem en passende og informeret anvendelse af de forskellige investerings- og finansieringsmuligheder under hensyntagen til de nuværende regler og rettet mod at skabe værdi i organisationen
- Foreslå finansielle modeller ved hjælp af kvantitative og teknologiske værktøjer, som gør det muligt at forudsige forretningsscenarier og udføre den nødvendige analyse for at understøtte beslutningsprocessen
- Evaluer de vigtigste variabler, der påvirker den økonomiske situation og struktur i en organisation, der tillader effektiv styring af finansielle produkter og tjenester, med brug af teknologi og i overensstemmelse med etiske standarder.