
MBA in
Master i digital markedsføring og kommunikation (MDMC) (europæiske og amerikanske akkrediteringer) International Institute in Geneva

Introduktion
Forbered dig på en lederkarriere på forkant med digital markedsføring og kommunikation
Designet til professionelle, der ønsker at udvikle deres karriere inden for digital markedsføring og kommunikation.
Master i digital markedsføring og kommunikation er designet til fagfolk, der ønsker at udvikle deres karriere inden for digital markedsføring og kommunikation. Programmet bygger ledere, der mestrer marketing- og salgsprocessen: hvordan designes succesfulde marketing- og salgsstrategier? Hvordan håndterer man effektivt marketing- og salgsbeslutninger? Hvordan implementerer man forskellige salgs- og marketingværktøjer?
Vigtige fordele
- Forbedring af din viden og færdigheder for at løse moderne marketingudfordringer;
- Udvikling af succesfulde marketing- og salgsstrategier og -planer;
- Få en "hands-on" salgsoplevelse;
- Beherskelse af marketing- og salgsværktøjer og -teknikker;
- At lære af et akademisk og fagligt kvalificeret fakultetsorgan;
- Udvikling af netværksmuligheder på det internationale marked.
Indlæggelser
Læreplan
Program detaljer
Programmet opbygger ledere, der mestrer marketing- og salgsprocessen. Områder såsom hvordan man designer succesfulde salgs- og marketingstrategier, og hvordan man effektivt håndterer marketing- og salgsbeslutninger, diskuteres. Til sidst studeres implementeringen af forskellige salgs- og marketingværktøjer i programmet.
Master i digitale medier og kommunikation (MD-MC) består af 14 kurser taget over et år.
År 1
1. trimester
- ECO 607 – Global økonomi
- MKG 612 – Salgsstrategier
- MKG 615 – Forbruger- og markedsindsigt
- MGT 605 – Strategisk Supply Chain Management
2. trimester
- NEG 615 – Internationale forhandlinger
- MGT 610 – Lederskab og organisatorisk adfærd
- COM 630 – Digital kommunikation og markedsføring
- FIN 510 – Corporate Finance
3. trimester
- MGT 666 – Small Business Management
- MKG 620 – Salgsledelse
- MKG 667 – International markedsføring
- MGT 645 – Corporate Governance
4. trimester
- MGT 650 – Digital Transformation
- MKG 698 – Salg og marketing (Capstone kursus)