
MBA in
MBA Luksus Brand Marketing og International Management Institut Supérieur de Marketing du Luxe - SUP de LUXE

Introduktion
Rangeret som nummer 1 i 30 år og anerkendt som den bedste træning for og af sektoren, MBA Luxury Brand Marketing og International Management er en træning, der er designet fuldt ud af fagfolk og specialister i aktivitet. Missioner og sager, der er betroet af virksomheder, giver de studerende mulighed for at praktisere den viden, de har erhvervet sig under kurserne.
Det første år giver dig mulighed for at mestre de værktøjer, der er nødvendige for at forstå markedsføring og forretning i sektoren Luksusmærker og huse. Det løber fra september til juli med et semester i gang og et semester i praktik.
Tidsplanen for andet år i aftenklassen giver fremtidige pristagere mulighed for at fortsætte deres professionelle aktivitet eller til at gennemføre en eller flere praktikophold i virksomheder for at konsolidere deres viden om denne sektor.
Dette program leverer titlen Marketing- og salgschef i luksusprodukter, registreret i RNCP ved dekret af 27/12/2018 offentliggjort i EUT af 04/01/2019 NSF-kode 312m professionel certificeringsniveau I.

Indlæggelser
Læreplan
Første år
- Generel og sektoriel luksuskultur
- Grundlaget for luksusmarkedsføring
- Kommunikation af luksusmærker
- Forretningsgrundlag
- Driftsledelse
- Teamledelse
- Personlig udvikling
- Fremmede sprog
- Årligt projekt
- 6 måneders praktik
Andet år
- Strategi
- Geopolitik / geostrategi
- Konkurrencedygtige strategier i luksusindustrien
- Identitet og kommunikation
- Trendanalyse og kreativitetsstyring
- Marketing & kommunikation
- markedsføring
- Specifikationer for kommunikation i luksus
- digital
- Ledelse og administration
- Distribution og logistik
- International handel
- salg
- Ledelse / økonomi
- højre
- Etik og styring
- Generel kultur
- Historie af luksus
- coaching
- Professionelt liv og personlig udvikling
Nogle kurser kan være på engelsk.