Internationale MBA
INSA Business, Marketing & Communication School
Nøgleinformation
Campus placering
Barcelona, Spanien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
EUR 7.400 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Introduktion
Præsentation
MBA-program tilgang i forskellige business-relaterede emner, som udvikler udøvende og lederegenskaber, ved siden af muligheden for at få praktisk erhvervserfaring takket være vores praktik program, for at lykkes på direktionsgangen. Den fokuserer på de praktiske aspekter af de globale markeder for at lære de studerende de færdigheder, der gælder for international markedsføring og global ledelse i virksomhederne.
Målsætninger
- Lær de etiske principper, der gælder for erhvervslivet virkelighed.
- Give den studerende forstå funktionen af verden af virksomheden og mekanismer, der styrer de globale markeder.
- Lær de bedste værktøjer, viden og evner for at lykkes på executive niveau.
Target
a) Kandidater og fagfolk, der ønsker at udvide deres beskæftigelsesmuligheder horisont.
b) Erfarne fagfolk, der ønsker at påtage sig nye opgaver og ansvar.
c) Virksomheder, der søger uddannelse af personalet.
d) Kandidater i erhvervsuddannelse og videregående uddannelse i området business søger praktisk forberedelse at indgå i arbejdsstyrken.
Faglige muligheder
- International Marketing Director
- Institutleder
Insa giver mulighed for at gøre en praktikplads i virksomheder i løbet af kurset.
Pensum
Modul 1 - Firmaets Vilkår og Generel ledelse strategien.
Modul 2 - Strategier og politikker i Marketing Management.
Modul 3 - Økonomisk Styring og optimering af resultater.
Modul 4 - Commercial Management Organization of Networks.
Modul 5 - Management Skills: coaching, empowerment, lederskab og organisation.
Modul 6 - Økonomisk analyse af ledelsesmæssige beslutninger.
Modul 7 - Økonomistyring: ledelse, strategi og værdiskabelse.
Modul 8 - Firma Evaluering: fusioner, indkøb, joint ventures.
Modul 9 - Globalisering og internationalisering af markeder. Analyse.
Modul 10 - Ledelse Etik og social Corporate Responsibility.
Modul 11 - Branding, forvaltning af værdien af et brand (knowhow).
Modul 12 - Product Manager. Design og implementering af politikker og Marketing Plan.
Modul 13 - salgsprognoser. Forecast - Forenet (Expert Systems i virksomheder Prognoser).
Modul 14 - Produkter og Branding positionering strategi. Globalisering, åbning af nye markeder.
Modul 15 - Production Management, Kvalitet, Logistik og distribution af produktet.
Modul 16 - Trade Fair, konventioner, Kongresser.
Modul 17 - Customer Marketing. Kundeloyalitetsordninger. Kontrol af nye kanaler.
Modul 18 - Markedsføring i industrivirksomheder og tjenester.
Modul 19 - Anvendelse af Marketing 2.0 i virksomheden.
Modul 20 - Optimering af produktets marginer.
Modul 21 - De sociale spørgsmål. Samarbejde og løsning af konflikter på arbejdsmarkedet.
Modul 22 - Retligt og Fiscal Behandling af Managerial aktiviteter.
Modul 23 - Teknologisk innovation i virksomheder. Håndtering af globale knowhow.
Modul 24 - Balance Scorecard. Design af strategier.
Modul 25 - afgangsprojekt. Strategisk Business Plan.
Assessment System
Evalueringen er baseret på løbende vurdering af hver blok af studier, gennem klasseundervisning og / eller undersøgelse. Den studerende skal have bestået hvert emne selvstændigt. Desuden skal den studerende have tjent mindst karakteren fastsat i forretningsplanen.
Have bestået evalueringerne og med et minimum fremmøde kræves, at den studerende får et diplom i international MBA i Insa Forretning, Marketing & Communication School.