Keystone logo
© Carrianna Field
INSA Business, Marketing & Communication School

INSA Business, Marketing & Communication School

INSA Business, Marketing & Communication School

Introduktion

Insa Forretning, Marketing & Communication School er en privat Business School med over 30 års erfaring inden for uddannelse, der har

PROFESSIONALS uddannelsesområdet

Vi tilbyder en bred vifte af up-to-date uddannelsesprogrammer i forskellige områder af virksomheden, altid at reagere på markedets behov, uddannelse fagfolk, der er i stand til at komme ind på arbejdsmarkedet takket være den viden, færdigheder og holdninger, vi formidler, og den udformning af en praktisk og realistisk uddannelsesplan, undervist af fagfolk.

Alt dette i øvrigt ledsaget af andre tjenester og den personlige opmærksomhed du fortjener.

Insa blev oprettet i 1984 som svar på det presserende behov for virksomheder til at indarbejde højtuddannede mennesker; folk med reel og praktisk syn på arbejdsmarkedet.

Fra begyndelsen, Insa valgt specialisering inden for assisterende Management og Kommunikation (Public Relations og marketing). Det gode arbejde af vores lærere, at den fleksibilitet at tilpasse vores læseplaner på alle tidspunkter og til at have en praktisk metode har gjort det, at INSA har mere end 13.000 alumner fra 40 forskellige nationaliteter.

Marked, politiske, økonomiske og teknologiske forandringer har krævet, at INSA årligt opdatere deres programmer, hvilket skaber nye kurser samt tilbyde vores studerende mulighed for helt at studere på engelsk med en større internationalt perspektiv.

Desuden, Insa Forretning, Marketing & Communication School fastholder flere samarbejdsaftaler med store institutioner og nationale og internationale universiteter.

Skolen er placeret i en gammel fabrik renoveret, men bevare den oprindelige struktur med moderne interiør og er udstyret med rummelige og fleksible klasselokaler på tre etager, som fremmer læring og workshops.

Beliggende tæt på Lesseps Square, i nærheden af ​​Gracia, giver god tilgængelighed med offentlig transport (metro, FGC, bus, Bicing) og drage fordel af alle de tjenester, der tilbydes af de lokale kroer, kollegieværelse, underholdning område, biblioteker osv ..

Opmærksomhed til vores studerende og kvalitetsstyring er de vigtigste akser Insa:

Kundeorientering. Hver elev er unik. Anerkendelse af forpligtelserne i organisationen både med kunder og med medarbejdere, bestyrelser direktører, leverandører og samfundet generelt. Deltagelse og ansvarsfordelingen for enkeltpersoner og teams. Management procedurer. Løbende forbedringer.

Formål og metode

Vores vigtigste mål er at uddanne fagfolk, i stand til at indarbejde på arbejdsmarkedet og en arbejdsplads, der har et solidt fundament af praktisk viden og kompetencer til at udføre deres opgaver fra den første dag, og desuden give dem sociale, faglige og arbejde anerkendelse.

For dette, den konstante kontakt med virksomheder og deres behov er afgørende, og Insa gøre det gennem Professional, som er vores lærere og gennem de udbudte tjenester til virksomheder, og gennem alumnenetværk.

At nå dette mål ville ikke være muligt uden en metode, der understøtter succes for vores programmer, og er baseret på:

Up-to-date, dynamisk og personlige uddannelsesplaner Personlig opmærksomhed til studerende Sin egen overvågning og evaluering

Alle Insa kvalifikationer matcher de jobtilbud, der kommer fra den professionelle verden og arbejdsmarked, der kræver stadig nyere professionelle specialiteter, der er forskellig fra den traditionelle.

Erhvervslivet kræver dygtige fagfolk i business management, markedsføring, reklame, public relations og udøvende assistenter, med omfattende uddannelse, viden og færdigheder at mestre nye teknologier.

Med vores studier, studerende opnår sociale, personlige og tekniske færdigheder, samt de værktøjer, der er nødvendige for en vellykket integration på arbejdsmarkedet. Eget læseplaner og en metode baseret på en personlig og meget praktisk tilgang med casestudier, og giver mulighed for praktikophold i virksomheder, opfylde vores vigtigste mål og den studerende, ved afslutningen af ​​studierne, kan indarbejdes med succes i enhver arbejdsplads.

Rygrad vores metodologi

Vores egne, up-to-date og dynamiske uddannelsesplaner De akademiske programmer er designet i en realistisk og fleksibel måde, at overvinde de stivheder, der kendetegner nutidens mange uddannelsesplaner.

Planer, der passer til de aktuelle behov i erhverv, der søger den viden områder og emner, balance det teoretiske med det praktiske.

Individualiserede opmærksomhed for studerende Skolen holder styr på personlige situation og fremskridt for hver elev. Til dette, er undervisningen foregår i små grupper af studerende, der har, i deres respektive fag, en vejleder, at den studerende opfylder hele det akademiske år og modtager vejledning i både uddannelsesmæssige og faglige aspekter.

Undervisning praksis: professionelle lærere For at opnå studerendes beskæftigelsesegnethed, Insa forbedrer den praktiske side af undervisningen. Derfor INSA fakultet består af aktive iværksættere og ledere, som svar på en meget specifik profil, som tager hensyn til deres uddannelse, erhvervserfaring og færdighedstræning.

Student Adgang til Arbejdsmarkedets At give de studerende adgang til arbejdsmarkedet og lette deres tilpasning til erhvervsklimaet, Insa har følgende mål i deres programmer:

Udvikling af færdigheder til det videnbaserede samfund Domain of Information Technology og kommunikation Giv et åbent læringsmiljø Udvikling af en iværksætterkultur og kreativ virksomhed

tjenester

Insa tilbyder ekstra uddannelsesprogrammer, en række tjenester, der tillader de studerende til at udvikle sig ud over studierne selv. Hver studerende er unik og er behandlet så. Også INSA tilbyder tjenester til virksomheder og fagfolk, som giver en reel og praktisk perspektiv til alle vores programmer.

Placeringer

  • Barcelona

    INSA - Business, Marketing and Communication School Carrer Torrent de l’Olla 208

  • Lucerne

    Lucerne, Schweiz

    Spørgsmål