Master of Business Administration (MBA)
Geneva, Schweiz
VARIGHED
18 Months
SPROG
Engelsk, French
TEMPO
Deltid
ANSØGNINGSFRIST
Anmod om ansøgningsfrist
TIDLIGSTE STARTDATO
Anmod om den tidligste startdato
STUDIEAFGIFTER
CHF 10.900 / per quarter
STUDIEFORMAT
På campus
Introduktion
Beskrivelse
Det 21. århundrede kræver originale tilgange, der er præget af en ny race af virksomhedsleder, innovativ, ressourcemæssig, pragmatisk og uberørt. Disse ledere skal have viden og indsigt til kreativt og effektivt at imødekomme morgendagens udfordringer - herunder dem der ikke er tydelige i dag.
Den Internationale Management School Geneva MBA blev oprettet for at imødekomme disse krav. Engagerende, fremtidsrettet og lydhør, vi tilstræber at uddanne en ny generation af virksomhedsledere, der også er globale borgere.
Designet til fremragende bachelor kandidater og erfarne ledere med ambitiøse karrieremål, tager programmet en innovativ tilgang til ledelsen i et udfordrende erhvervsklima. Il vil forbedre eksisterende kreative tænkning og problemløsning færdigheder, udvikle ledere til de næste niveauer af strategi og forretningsadministration. Dette program giver en global tilgang til ledelse og forretningsadministration. Det vil åbne døren for iværksætteri og global innovation og opfylder kravene fra studerende, der ønsker at udvikle de nødvendige færdigheder inden for ledelse og iværksætteri.
Efter at have taget en Master of Business Administration (MBA), kan du forvente at finde ledende og ledende stillinger i internationale organisationer.
Pace
Vores MBA leveres over 18 måneder (3 semestre), og rytmen er organiseret på en sådan måde, at vores studerende kan arbejde deltid, hvilket baner vejen for deres beskæftigelse. Vores karriere
Validering / afhandling
I slutningen af MBA skal den studerende forsvare en afhandling, der vil videreføre et af de emner, der studeres under programmet.
Indhold
Strategi
- Kvalitetsstyring
- Forretningsplanudvikling (Harvard Business School Publishing)
- Projektledelse (Harvard Business School Publishing)
- Procesforbedring (Harvard Business School Publishing)
- International Business Law
- Strategisk HR Management
- Change Management (Harvard Business School Publishing)
- Beslutningstagning (Harvard Business School Publishing)
- Lobbying Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
- It-sikkerhed
- Innovation Implementation (Harvard Business School Publishing)
Regnskab
- Statistik
- Regnskab
- Beskatning
- Intern revision
- Makro
- Selskabsfinansiering
- Etik
- Global økonomi
- Politisk Sociologi
- Corporate Ethics
Marketing
- Strategisk Marketing - Modeller
- Forbrugerstudier
- Konkurrenceret
- Brand Management
- Prisindstilling
- Kernekompetencer - Marketing
- Ledende et salgsteam
- International Marketing
- CRM
- Sensorial Marketing
Andet
- Innovation Day
- Forretningsengelsk
- Taler med tillid
- Metode
- Afhandling
Evaluering
- Midlertidige eksamener
- Afsluttende eksamen
- Specialeafhandling
Læring ekspeditioner
Afhandling
Læreplan
Strategi og generel ledelse
- Kvalitetsstyring
- Udvikling af forretningsplan (Harvard Business School Publishing)
- Projektledelse (Harvard Business School Publishing)
- Procesforbedring (Harvard Business School Publishing)
- International erhvervsret
- Strategisk HR-ledelse
- Forandringsledelse (Harvard Business School Publishing)
- Beslutningstagning (Harvard Business School Publishing)
- Lobbying Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
- IT-sikkerhed
- Innovationsimplementering (Harvard Business School Publishing)
Regnskab & Finans
- Statistikker
- Regnskab
- Beskatning
- Intern revision
- Makro og mikroøkonomi
- Selskabsfinansiering
- Etik og professionelle standarder
- Global økonomi
- Politisk sociologi
- Virksomhedsetik
Marketing & Kommunikation
- Strategisk markedsføring – modeller
- Forbrugerstudier
- Konkurrenceloven
- Brand Management
- Prisindstilling
- Kernekompetencer – Marketing
- Ledelse af et salgsteam
- International markedsføring
- CRM & Salgsledelse
- Sensorisk markedsføring
Andet
- Innovationsdag
- Forretningsengelsk
- Taler med tillid
- Metodik
- Afhandling
Evaluering
- Midtvejsprøver
- Afsluttende Eksamener
- Afhandlingsforsvar
Læringsekspeditioner
Afhandling