Det Internationale Institut for Erhvervs mission er at skabe værdier for enkeltpersoner, virksomheder og samfund gennem:
- Praktisk, kompleks uddannelse, der tager sigte på ledelses- og organisationsudvikling;
- Anvendte undersøgelser inden for ledelse;
- Indarbejdelse af verdens bedste ledelsesmæssige praksis i den ukrainske virksomhed;
- Proaktive, kundeorienterede uddannelsesmetoder
IIB værdier
- Vi mener, at det er den vigtigste drivkraft i markedsøkonomien at stræbe efter effektivitet.
- Vi stræber efter at øge effektiviteten af den ukrainske økonomi gennem indarbejdelsen af verdens bedste ledelsesmæssige erfaringer i forretningspraksis.
- Vi garanterer kvaliteten af vores programmer og tilbyder produktionsbeslutninger for vores kunder.
- Vi stræber efter at være effektive i alt, hvad vi gør.
Ærlighed
- Vi dyrker miljøet af ærlighed, tillid og samarbejde og følger høje etiske standarder.
- Vi mener, at ærlighed er en hjørnesten i opnåelsen af den ægte faglige og individuelle succes.
kompetenceudvikling
- Vi tilbyder kompetence og professionalisme. Vi stræber efter gradvis ind i verdens professionelle standarder i den ukrainske virksomhed.
- Vi indser, at en højkvalitets erhvervsuddannelse skal tilpasse sig ændringer i globale forretningsprocesser i kulturel og teknologisk henseende.
- Vi forbliver fleksible med at levere og inkludere de betydelige ændringer i erhvervsmiljøet i studieprocessen og den daglige faglige vækst.
Samarbejde
- Vi tilbyder den integrerede produktportefølje for at kunne tilbyde de effektive løsninger til vores kunder.
- Vi skaber en unik atmosfære af samarbejde og gensidig støtte for at sikre succes for begge parter. Vi bruger hele samarbejdspotentialet i vores aktiviteter og produktportefølje.
ansvar
- Vi er ansvarlige for kvaliteten og effektiviteten af vores programmer.
- Vi følger den socialt ansvarlige tilgang som en hjørnesten i demokrati, markedsøkonomi og produktiv økonomisk udvikling.
Innovation
- Vi er stærkt overbevist om, at effektivitet og konkurrenceevne i den moderne verden afhænger af evnen til at gennemføre innovationer. Det hurtigt skiftende miljø skaber et behov for konstante innovative forandringer i ledelsen.
- Vi inddrager innovation i vores produkter, efter verdens bedste praksis og gennemfører vores egen forskning.
Historie
International Institute of Business (International Center for Privatization, Investment and Management, ICPIM ) er oprettet i overensstemmelse med dekretet fra ukrainske ministerråd som en uafhængig, uafhængig uddannelses- og uddannelsesinstitution ved det ukrainske akademi for offentlig administration kontorets præsident og centrale European University Foundation. Målet var at oprette en ukrainsk uddannelsesinstitution, der ville lette økonomiske reformer i Ukraine gennem levering af uddannelsesmæssige tjenester inden for virksomhedsledelse. Dr. Henryk Sterniczuk, International Programs Director for University of New Brunswick var den første formand for IIB .
Siden grundlæggelsen har IIB uddannet mere end 45.000 kvalificerede fagfolk: ledere, værdipapirmæglere / forhandlere, investeringsforvaltere, depotbanker / registrarer, ejendoms- og erhvervsvurderingsassistenter, aktuarer, insolvensforvaltere og andre.
1996 |
International Institute of Business er Business School № 1
International Institute of Business deltog i en undersøgelse, leveret af EDUNIVERSAL og blev anerkendt som Business School № 1 for troværdighed på markedet for erhvervsuddannelse i Ukraine og international indflydelse. Formålet med undersøgelsen er at tilvejebringe objektive oplysninger om universernes internationale indflydelse med forskellige niveauer af internationale ambitioner og indflydelse, hvilket gør det muligt at vælge de bedste muligheder for studerende i hver af de 9 geografiske zoner.
2017 |
IIB lancerede et program General MBA Carousel model. Bekræftelse af AMBA akkreditering (Association of MBAs, London, UK) af alle MBA-programmer. |
Fakulteter
Teamet af højt kvalificerede og erfarne professorer med forskellig baggrund består af kendte ukrainske og udenlandske specialister, der besidder omfattende undervisnings-, forsknings- og konsulentoplevelser og skaber et unikt læringsmiljø for at sikre den faglige og individuelle vækst af programdeltagere.