Cand.merc. of business administration (general)
Franklin P.Perdue School of Business, Salisbury University
Nøgleinformation
Campus placering
Salisbury, MD, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Ud over at opfylde standarderne for optagelse skal MBA-studerende medbringe deres færdige erhvervsuddannelser følgende færdigheder for at sikre succes i programmet:
Kvantitative færdigheder: Kendskab til algebra og grundlæggende beregning.
- Verbale færdigheder: Evnen til at indsamle relevant information, organisere tanker og kommunikere dem tydeligt.
- Computer færdigheder: Kompetence i tekstbehandling og spredningsark. Disse færdigheder kan opnås eller forbedres ved undersøgelse og forberedelse før optagelse eller tidligt i studieprogrammet ved at udnytte de mange programmer, kurser og træningssessioner, der tilbydes på universitetet.
- Informationssystemer: En studerende skal kunne beskrive informationsteknologier og diskutere informationssystemapplikationer med deres jævnaldrende.
- Disse færdigheder vil blive evalueret og vurderet af MBA program direktøren og passende afdelingsformand. Anbefalinger til gennemgangskurser vil blive lavet på baggrund af en gennemgang af bacheloruddannelser, erhvervserfaring og analytisk skriftlig bedømmelse af GMAT eksamen.
- Grundkursus (24-33 point) *
Generel MBA Progr am
For at påbegynde arbejdet med kandidatuddannelsen skal følgende forberedende kernekurser være afsluttet senest i det første semester, hvor den første 600-kursus er taget:
Principper for Regnskab I
Principper for økonomi
Mikroøkonomi
Moderne statistikker med computeranalyse
Intermediate Business Statistics (kræver også MATH 160 Applied Calculus som en forudsætning)
Calculus I (kræves, hvis eleverne ikke har noget bevis for et beregningskursus)
Financial Management
Ledelse og Organizational Behavior
Produktion og driftsstyring
Principper for Marketing Management