Executive MBA i marketing
ESPM – Brasil
Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Portugisisk
Studieformat
På campus
Varighed
3 semestre
Hastighed
Deltid
Studieafgifter
BRL 1.891 / per month *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* op til 35 rater á 1.891,88 BRL + 1 rate på 2.083,21 BRL
Introduktion
Formålet med kurset er at diskutere innovative koncepter for iværksættervirksomhedsledelse med vægt på marketingområdet, at uddanne en professionel med evnen til at lede og anvende viden i ugunstige scenarier, som er i stand til at håndtere udfordrende situationer og gøre mere selvsikker. beslutninger. Målene omfatter udvikling af en entreprenøriel holdning og vækkelse af et kritisk syn på markedsføring og virksomhedsledelse, stimulere udviklingen af ledelsesmæssige holdninger, der er forenelige med filosofien om at fokusere på markedet og forretningsetik og ansvarlighed.
Læreplan
hvad vil du lære
- Fundamentals of Finance (Fjernundervisning)
- Strategisk markedsføring
- Entreprenøriel tankegang og forretningsstrategier
- Markedsundersøgelser
- Etnografi anvendt på markedsføring
- Konkurrencedygtig intelligens
- Konstruktion af økonomiske scenarier
- Statistisk modellering og Business Intelligence
- Forbrugerindsigt
- Branding
- Produkt og innovation
- Forhandling og konflikthåndtering
- Kanalstyring
- Kommunikation og digital markedsføring
- Strategisk driftsledelse
- Corporate governance
- Personlig planlægning og selvudvikling
- Ansvarlig markedsføring
- Organisatorisk adfærd og teamledelse
- Ledelse og forandringsledelse
- Økonomistyring anvendt til markedsføring
- Strategi for Corporate Sustainability og ESG
- Tværfagligt integreret projekt
Klasser afholdes på ESPM-graduate campus og kan undervises andre steder, forudbestemt af professoren. EAD-disciplinerne, der er angivet i kursusprogrammet, finder sted sideløbende med de ansigt-til-ansigt-discipliner og i den indledende periode af kurset.
Programresultat
Målene er at diskutere innovative koncepter for entreprenøriel virksomhedsledelse med vægt på marketingområdet, at uddanne en professionel med evnen til at lede og anvende viden i ugunstige scenarier, som er i stand til at håndtere udfordrende situationer og træffe mere selvsikker beslutninger. Målene omfatter udvikling af en entreprenøriel holdning og vækkelse af et kritisk syn på markedsføring og virksomhedsledelse, stimulere udviklingen af ledelsesmæssige holdninger, der er forenelige med filosofien om fokus på markedet og forretningsetik og ansvarlighed.
Galleri
Ideelle studerende
hvem det er beregnet til
Henvender sig til fagfolk med mere end 5 års erfaring i lederstillinger, fra de mest forskelligartede uddannelsesområder, som ønsker at fortsætte med at udvikle sig i deres karriere gennem udvikling af ledelsesmæssige færdigheder inden for virksomhedsadministration og i de vigtigste nutidige marketingkoncepter.