![ESIC Business & Marketing School International Master in Business Administration [IMBA]](https://keystoneacademic-res.cloudinary.com/image/upload/f_auto/q_auto/g_auto/c_fill/t_coverphoto_1920/w_1280/element/69/69698_69637_DRON3.jpg)
MBA in
International Master in Business Administration [IMBA] ESIC Business & Marketing School

Introduktion
Differentierende faktorer
- 2 forretningsmiljøer
- 2 grader
- Internationalt godkendt af AMBA og EFMD
- Tværkulturel oplevelse
- Iværksættermiljøer
Alumni data
Funktionelle områder af vores alumner
- 27% International udvikling
- 26% forretningsudvikling
- 21% Marketing
- 14% salg
Geografiske områder, hvor vores alumner arbejder
- 45% Spanien
- 21% Europa
- 5% USA
- 16% LATAM
- 6% Afrika
- 6% Asien
- 1% Oceanien
Metodik
Kursets metode er fokuseret på elevernes læring gennem kombinationen af tilstrækkelig individuel indsats, bevist evne og involvering i teamwork.
Undervisere, mentorer og undervisere letter processen med at forstå og anvende viden og overførsel af færdigheder.
- Formålet med vores metodologi er at skabe en dydig handlekreds - feedback -analyse - handling hos eleverne på vores kursus.
- Vores strategi er baseret på følgende tre principper: udvikling af kritisk tænkning, fremme af uafhængig læring (elevcentreret læring) og vejledning og professionel og akademisk støtte.
- Sessioner orienteret mod beslutningstagning med den rette balance mellem det teoretiske og det praktiske.
- Individuel efterspørgsel baseret på vurderinger, cases og øvelser.
- Forsvar gennem den teambaserede præsentation af virksomhedssager med trinvis kompleksitet.
- Gruppebaseret forberedelse, præsentation og forsvar af et afsluttende projekt eller en forretningsplan med individuel vurdering.
Metodiske kriterier
- Teoretisk komponent
- Praktisk komponent
- Arbejde og sager
- Afsluttende projekt
- Individuelle evalueringer
- Gruppevurderinger
Ranglister
MBA -programmer på fuld tid fra ESIC's sit entre los mejores de España, Europa og el Mundo:
- The Economist #87 på verdensplan
- Bloomberg Businessweek #22 Europa
- QS #49 Europa
- Digtere #64 på verdensplan
- America Economia #27 på verdensplan
- Udvidelse #48 på verdensplan