
MBA in
MBA i Marketing
Business School Sao Paulo

Nøgleinformation
Campus placering
São Paulo, Brasilien
Lingvistik / Sprogvidenskab
Kontakt skolen
Studieformat
På campus
Varighed
18 Måneder
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Mar 2024
Stipendier
Introduktion
MBA i Marketing
 
Programmet fokuserer på udvikling og forbedring af ledelses-færdigheder med funktionelle ekspertise inden for markedsføring. Det giver indsigt i markedsføring, med en moderne og praktisk tilgang, udvider kritisk tænkning i en stadig mere kompleks og konstant skiftende miljø. Moderne og dynamisk, programmet giver adgang til de vigtigste markedsføring værktøjer, med øjeblikkelig og effektiv anvendelighed.
 
 
Hvem bør deltage
 
For dem, der ønsker at udvikle funktionelle færdigheder i markedsføring gennem de seneste tendenser og bedste praksis, samt erhvervelse og forbedring af ledelsesmæssige færdigheder til at påtage sig stillinger med større ansvar.
 
 
Fordele
 
- Uddyber viden inden for markedsføring og ledelse, dreje dig ind i en marketing professionel, der gør forskellen på arbejdspladsen.
- Akkrediterer den studerende som en marketingmedarbejder i stand til at styre markedsføringen område i hans / hendes organisation.
- Udvider tænkning evner, øger evnen til at analysere situationer og til at træffe beslutninger som en udøvende og iværksætter.
- Hjælper dig med at styre din karriere, opfordrer tage mere ansvar og gå ind i en kontinuerlig stræben efter viden og kritisk tænkning.
- Udvid et rigt netværk af relationer med kolleger og fakultet.
Optagelseskrav til programmet
Demonstrer dit engagement og parathed til at få succes på handelsskolen ved at tage GMAT-eksamenen - den mest udbredte eksamen til optagelser, der måler dine kritiske tænkning og ræsonnement.
Download GMAT-miniquizzen for at få en smagsprøve på de spørgsmål, du finder i eksamen.