
MBA in
MBA luksus brand management British School of Fashion

Introduktion
Den MBA Luksus Brand Management Programmet er designet til at udstyre kandidater, der har den relevante ledelseserfaring med specialiseret avanceret viden og færdigheder til at gå videre til deres næste karriere.
Udformningen af program vil hjælpe de studerende få en dyb forståelse af kompleksiteten i ledelse inden for rammerne af luksus organisationer, især da luksus markeder fortsætter med at blive mere konkurrencedygtige og multi-dimensional, og luksus forbrugerne bliver mere polariseret.
Der er en stærk vægt i hele programmet på indsamling og analyse af data til støtte komplekse beslutningstagning. Studerende vil udvikle de analytiske færdigheder, der er nødvendige for at undersøge en lang række spørgsmål, der berører den luksus-sektoren og evnen til at konstruere kreative løsninger. Aktiv erfaringsbaseret læring giver de studerende mulighed for at udvikle strategisk tænkning, lederskab, interpersonelle og gruppe færdigheder og en dybere iværksætterånd udsigter. Problemløsning kapaciteter vil også blive dyrket gennem casestudier, business spil og en live trusser projekt, skabt i samarbejde med førende luksus organisationer.
Luksus brands vil fortsætte med at lykkes gennem de centrale elementer i autenticitet, eksklusivitet og håndværk, men i dag disse skal afbalanceres med 24/7 adgang og umiddelbarhed, og afspejler fremskridt i digitale teknologier og den stigende magt for forbrugeren. Den MBA Luksus Brand Management undersøger, hvordan luksusmærker har brug for at finde innovative måder at løse den klassiske afvejning mellem sjældenhed og global ekspansion.
Vurdering
Undervisede moduler bedømmes ved hjælp af en kombination af kursusarbejde, diskussionsfora og online-test efterfulgt af et afhandlings- og konsulentprojekt.
Programmets indhold
- At skabe værdi i luksus sektoren
- Produkt og brand management for luksusvarer sektoren
- Globalisering og globalt statsborgerskab
- Ansvarlig ledelse for luksusbranchen
- Strategisk styring og markedsføring af luksusvarer
- Luksus detailhandel og distribution management (option)
- Forsknings- og rådgivningsmetoder
graduate udsigter
Den MBA Luksus Brand Management-programmet er designet til at udstyre kandidater, der har den relevante ledelseserfaring med specialviden avanceret viden og færdigheder til at gå videre til det næste niveau af deres karriere.
Adgangskrav Minimum
Normalt enten
- Minimum af lavere 2. klasse æresbevisning grad i forretningsrelateret disciplin og ingen krav til erhvervserfaring
eller
- Minimum af lavere anden klasse æresbevisning grad i enhver disciplin ikke forretningsrelateret og to års passende niveau ledelse erfaring.
Engelsk sprogkrav
Academic IELTS niveau 6.0 (eller tilsvarende uden element mindre end 5,5)
Indlæggelser
Læreplan
Program indhold
- Skabe værdi i luksussektoren
- Produkt- og brand management for luksusvaresektoren
- Globalisering og globalt medborgerskab
- Ansvarlig ledelse for luksussektoren
- Strategisk ledelse og markedsføring af luksusvarer
- Luksus detailhandel og distributionsstyring (tilvalg)
- Forsknings- og rådgivningsmetoder