MBA Dual Degree
B.H.M.S. Business & Hotel Management School
Nøgleinformation
Campus placering
Lucerne, Schweiz
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Oversigt
En MBA-grad kombineret med erhvervserfaring bærer stor værdi og prestige med arbejdsgivere over hele verden. York St John MBA-uddannelsen er designet til at give kandidater mulighed for yderligere at forbedre deres ledelsesmæssige viden og evner gennem anvendt læring ved hjælp af case studies, gruppearbejde og eksempler på virkelige virksomheder. Kombinationen af managementkundskabet i York Business School og BHMS stærke omdømme inden for gæstfrihed og business management giver MBA en mulighed for at lære og udvikle elevernes ledelseskompetencer i et virkelig globalt miljø. Schweiz er verdensberømt for sin højkvalitets serviceindustri, gæstfrihed og finanssektorer og innovationer inden for en række områder. Udover den grundlæggende MBA-pensum kan eleverne vælge en BHMS-specialisering gennem undersøgelsen af et ekstra modul og fokusere på deres forskningsprojekt. Studerende har derfor mulighed for at følge en moderne læseplan for at få fokuseret indsigt og færdigheder i nøgle forretningspraksis på et bestemt område og udforske en bred vifte af multisektorale udviklinger. Casestudier, databehandling og projekter sikrer, at læring anvendes og af reel karriereværdi.
Formålet med programmet
Programmet sigter på at:
- Udvikle dig som en potentiel leder og leder.
- Hjælp dig med at udvikle en god forståelse af de færdigheder, der er nødvendige for at kunne spille en rolle i enhver organisation.
- Reflektere aspirationerne i udviklingen af ansvarlige og etiske ledere.
- Støtte udviklingen i lederskabets færdigheder for at kunne fungere effektivt og kompetent i en international sammenhæng.
Programmet består af en intensiv studieblok på 6 måneders fuldtidsstudie, som efterfølges af en uafhængig forskningsundersøgelse, der giver elever mulighed for at forfølge en grundig undersøgelse af et område, der er relevant for deres fremtid. Forskningen kan udføres sammen med en betalt praktikperiode på 6 måneder i Schweiz eller i udlandet for studerende, der ønsker at få yderligere erhvervserfaring, inden de fortsætter på deres karrierebane. Alternativt kan eleverne vende tilbage til en fuldtidsstilling i løbet af denne fase af programmet. Dette program er egnet til kandidater, der besidder en bachelorgrad, har fået mindst 2-3 års erhvervserfaring og søger at komme ind eller få forfremmelse i en bestemt industri eller sektor. Kandidater med stor ledelseserfaring, der ikke har en bachelorgrad, vil blive vurderet individuelt.
Betalt erhvervsuddannelse i Schweiz
Erhvervsuddannelse er en integreret del af studiefilosofien hos BHMS og giver mulighed for at få lønnet erhvervserfaring i en anden kulturel indstilling som led i karriereudvikling. Afhængigt af elevernes forudgående erfaring, sprogfærdigheder og faglige mål kan en række placeringer på tværs af de centrale funktionsområder i hospitalsbranchen gennemføres under semester 2 af programmet. Dette vil give eleverne uvurderlig serviceindustri erfaring og overførbare færdigheder, afgørende for så mange brancher. Erhvervsuddannelseslønnen i Schweiz, der forhandles mellem arbejdsgiverforeningen og Medarbejderunionen, er i øjeblikket fastsat til mindst 2 200 CHF per måned brutto. Fra denne løn skal eleverne betale for værelse, bord og skatter. Den gennemsnitlige nettoindkomst pr. Måned varierer fra CHF 1'20 til 1'400. En række placeringsmuligheder findes også internationalt med kontraktperioder og lønninger underlagt lokal / national arbejdstilladelse og andre regler. Studerende med betydelig tidligere erhvervserfaring kan vælge at vende tilbage til fuldtidsansættelse, mens de gennemfører deres endelige MBA Research Investigation modul.
Adgangskrav
- Bacheloruddannelse i enhver disciplin
- IELTS 6.0 niveau eller tilsvarende
- 2-3 års erhvervserfaring
Kursusindhold
Studerende skal bestå de foreskrevne 180 akademiske kreditter til deres York St John award, plus de yderligere 15 specialiseringskreditter til BHMS MBA med specialisering certifikat. Det valgte specialiseringsområde skal også danne fokus i forskningsundersøgelsen, så de studerende kan udvikle en omfattende kritisk forståelse af deres valgte område. Et udvalg af andre kurser kan erstatte eller ændre ovenstående kurser. Spørg venligst det detaljerede kursusprogram på ansøgningstidspunktet. Krediteringer i blåt er kun BHMS-credits.
BHMS MBA Specialiseringer
BHMS tilbyder tre forskellige specialer sammen med det generelle MBA-program, der følger en moderne og progressiv pensum.
International Hospitality Management
International Hospitality Management specialisering giver et varieret og stimulerende studieprogram, der gør det muligt for eleverne fuldt ud at sætte pris på mangfoldigheden og kompleksiteten af den globale gæstfrihed. Det giver en struktureret undersøgelse af den internationale industri og de vigtigste miljøer og værtsmarkeder, hvor virksomheder udvikles og udføres. Desuden udforsker man karakteristikaene for globalisering og global gæstfrihed, politiske, økonomiske, socio-kulturelle, teknologiske, økologiske og lovgivningsmæssige rammer, hvor global forvaltning af gæstfrihed finder sted.
Innovation og iværksætteri
Innovation og iværksætteri specialisering er designet til at få indsigt i essensen af nye forretningsidéer og iværksætteri for at udstyre eleverne med den særlige færdighedssæt, der kræves, når man opretter en ny virksomhed venture. Det fokuserer især på de områder, der understøtter hele opstartsprocessen, som udvikling af unikke og nye forretningsideer, modeller og processer, udarbejdelse og indsendelse af en forretningsplan, identificering af virksomhedens konkurrencefordel og værdiskabelsesprocessen for innovation for samfundet.
Global Marketing
I Global Marketing-specialiseringen undersøger elever mulighederne for digitale værktøjer og nøgleordninger for sociale medier, herunder Facebook, Twitter, LinkenIn for at forbedre marketingkampagner. Kulturelle og geografiske variationer i SoMe-brug og -konventioner og forretningsmæssige konsekvenser udforskes og implementeres gennem udvikling af en international SoMe-kampagne.