MBA på fuld tid
Georgetown University - McDonough School of Business
Nøgleinformation
Campus placering
District of Columbia, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
2 år
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 131.344
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Gennem fuldtids-MBA-programmet vil du tage strenge kurser med vægt på principiel ledelse og globale ledelsesrammer, så du er forberedt til at skabe en karriere i det stadig mere globale erhvervsmiljø af i dag. Fordyb dig i erfaringsbaseret læring, praktiske rådgivningsprojekter og ledelseserfaringer, der forbereder dig på fremtidens erhvervsliv.
McDonough Fællesskabet
På Georgetown McDonough bliver du en del af et mangfoldigt og levende fællesskab af studerende, fakultetet, personale og alumner med mange muligheder for at skabe venskaber og forbindelser, der varer hele livet. Få mere at vide om, hvad der gør Hoya-fællesskabet så specielt.
Profil for fuldtids-MBA-klassen
- 5.7 Gennemsnitlig antal års erhvervserfaring
- 34 % kvinder
- 38% Mangfoldighed i USA*
- Gennemsnitligt gennemsnit: 3,29
- Gennemsnitlig GMAT: 697
- Gennemsnitlig GRE: 317
- 42 % af de internationale studerende
- 39 lande er repræsenteret
* U.S. Diversity betyder afroamerikaner, asiater, latinamerikanere og indfødte amerikanere
Galleri
Læreplan
Tag nøje planlagte, intensive MBA-kernekurser gennemsyret af globale perspektiver, og skræddersy derefter dine kurser til din unikke karrierevej med over 100 valgfag, en række erfaringsbaserede læringsmuligheder og fordybende globale konsulentprojekter.
Gennem komplekse kurser, erfaringsbaseret læring og case-metoden inspirerer Georgetown MBA-pensum til samarbejde mellem både studerende og fakulteter. En udfordrende kernepensum med vægt på etisk ledelse giver eleverne en global ledelsesramme, der er afgørende for fortsatte faglige resultater. Specialiserede valgfag og intensive læringsoplevelser giver eleverne mulighed for at skræddersy deres kurser og yderligere styrke deres faglige færdigheder for at komme videre på dagens globale markedsplads.
Alle studerende begynder med at tage individuelle kerneklasser, herunder økonomi, marketing, strategi, beslutningsvidenskab, økonomi og ledelse i en kohorte på cirka 60-70 studerende. Fra og med andet semester begynder fuldtidsstuderende at skræddersy læseplanen for at imødekomme deres interesser ved at tage valgfag ud over kerneklasser.