MBA I International Marketing
EU Business School Switzerland
Nøgleinformation
Campus placering
Geneva, Schweiz
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
CHF 39.750 / per year
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Mar 2024
Introduktion
Markedsføring af produkter og tjenester er et vigtigt aspekt af enhver virksomhed. Effektiv levering af en virksomheds tilbud er nøglen til succes i nutidens konstant udviklende og forskelligartede forretningsverden. Dette program giver rammen for forståelse af markeder, konkurrenter, produktporteføljer og forbrugeradfærd fra et internationalt perspektiv. Studerende vil lære om den seneste udvikling inden for digitale marketingstrategier, reklame og medier og forberede dem til en karriere inden for international markedsføring.
Læring fra ledere
Begivenheder, der introducerer EU-studerende til globalt succesrige ledere, er et grundlæggende aspekt af vores tilgang til at tilbyde den erhvervsuddannelse, der vil kickstarte din karriere.
Frelseren af den schweiziske urmagerindustri Jean-Claude Biver, LVMH Group, Zenith og Hublot, har bragt et frisk pust til hvert af de mærker, han har ledet. Han forklarede EU-studerende, hvordan man opnår det kreative perspektiv og iværksættertankegangen, der er grundlæggende for at grundlægge og lede en succesfuld virksomhed.
Galleri
Indlæggelser
Stipendier og finansiering
Der er flere muligheder for stipendier. Se venligst instituttets hjemmeside for mere information.
Læreplan
- Varighed: Tre terminer/et år (fuld tid) eller seks terminer/to år (deltid)
- Antal merit: 90 ECTS
- Startdatoer: oktober, januar og marts
- Sprog: Engelsk
- Semestergebyr: 12.600 CHF
- Entré: Året rundt
Grad tildelt
- En statsanerkendt universitets MBA-grad akkrediteret af Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), Spanien, (título propio) .
- En MBA-grad fra EU Business School Switzerland som er internationalt akkrediteret af ACBSP, IACBE, IQA og certificeret af eduQua.
Programresultat
Kreditter: 90 ECTS
Graden tildelt
- En universitets MBA-grad tildelt af Universidad Católica San Antonio de Murcia (UCAM), (título propio), et statsanerkendt universitet i Spanien.
- En MBA-grad fra EU Business School Switzerland , som er internationalt akkrediteret af ACBSP, IACBE, IQA og certificeret af eduQua.
Læringsresultater
Kandidater forlader dette program med alle de værktøjer, de behøver for at være effektive spillere inden for international markedsføring. Eleverne vil også:
- Udforsk, hvordan virksomheder får mest muligt ud af deres investeringer; fra håndtering af data til kommunikation.
- Anvend nøgleprincipper, der forbedrer kommunikation og effektivitet.
- Analyser funktionerne i HR-ledelse og udforsk dens strategiske betydning.
- Analysere og skabe alternative investeringsprojekter.