Introduktion
beskrivelse
Titlen på Officiel MBA i Family Business Management har en overvejende professionel orientering.
Denne officielle MBA specialiseret i familie business har til formål at give de studerende en avanceret uddannelse af specialiseret og tværfaglig akademisk karakter.
Hovedformålet er at give eleverne de mest relevante ledelsesevner, der giver et globalt og integreret syn på familiens forretningsområder, både fra et teoretisk perspektiv og fra et anvendt perspektiv. Familievirksomheder skiller sig ud for mange karakteristika, og som en del af deres uddannelse vil de dykke ind i indhold som grunden og levetiden for denne type forretninger, statslige organer og familieprotokoller samt parallelplanlægning og successioner i familievirksomheder.
Alt dette skal reagere på et stadigt skiftende og globaliseret miljø, som kræver, at kandidater skal kunne styre innovative og fleksible familiefirmaer samt de nødvendige færdigheder til udvikling af et projekt af forretningsmæssig karakter med sin familiekerne.
Derfor er en del af formålet med dette forslag fra den officielle MBA inden for Family Business Management at gøre det muligt for kandidatstuderende at få en profil, der giver dem mulighed for at:
Indtast med garantier på arbejdsmarkedet og / eller udvikle i din egen familievirksomhed.
Få adgang til avanceret træning af specialiseret og tværfaglig karakter.
Advance strategier om de vigtigste problemer, som ledelsen af familievirksomheder står over for.
Hvorfor studere denne officielle MBA i Family Business Management?
Det anslås, at der i EU er 17 millioner virksomheder, der er familieejede, og som genererer 100 millioner job. I et andet referencemarked som USA indtager estimerede familievirksomheder 80% af forretningsstoffet og genererer 50% af den private beskæftigelse.
Familiefællesskabet har stor betydning i Spaniens økonomiske og produktive apparat: Det skaber nøjagtigt 67% af beskæftigelsen i den private sektor, hvilket svarer til 6,58 millioner job i forhold til 3,28 millioner arbejdspladser i Spanien. ikke-familievirksomheder.
I denne officielle MBA vil eleverne uddybe indholdet, der adskiller sig fra sektoren for det velkendte selskab, da læringsplanen overvejer asignaturer rettet mod den velkendte succession, regeringens organer i de velkendte virksomheders struktur, professionaliseringen, lang levetiden og løsning af konflikter i familievirksomheder. Alle disse aspekter karakteristiske elementer af denne type virksomheder.
Profilen af kandidaten til den officielle MBA i Family Business Management er tilpasset arbejdsmarkedets behov, så de kan erhverve yderligere færdigheder, specialiseret og tværfaglig, der er nødvendige for i fremtiden at udvikle deres tekniske og ledelsesmæssige færdigheder i miljø i ledelsen og retningen af en familie-type organisation gennem et stort antal professionelle muligheder for andre eller alene.
program
Modul 1: Familiefaget, koncept og egenskaber
Modul 2: Familievirksomheden, strukturen og organisationen
Modul 3: Direktion og ledelse af familievirksomheden
Modul 4: Fortsat forbedring af familiebranchen
Modul 5: Udvidelse og succession af familiebranchen
Modul 6: Praktikophold i virksomheder og institutioner
Modul 7: kandidats speciale
registrering
For at ansøge om optagelse skal du sende os:
Højere akademisk titel (eller i mangel heraf betaling af titelafgifter)
Certified Academic File (emner og noter)
Curriculum Vitae (med nyligt billede)
Fotokopi ID / Passport
To anbefalingsbrev (De kan være fra en akademiker og fra en ansvarlig person til arbejdet i dit nuværende eller tidligere firma)
Et motivationsbrev svarende til følgende spørgsmål: Hvorfor er du interesseret i dette program? Hvorfor har du valgt UCJC?
Adgang ansøgningsskema
Hvis din ansøgning er godkendt, vil indskudsafdelingen for Camilo José Cela Universitet i Madrid sende dig et adgangsbrev via email.
(*) Hvis du har afsluttet dine studier i fremmed territorium, skal du skrive til koordinator for Master for at angive detaljerne i de dokumenter, du skal indsende.
Den studerende kan reservere et sted (600 €, som trækkes fra det samlede beløb), når universitetet har bekræftet den kandidat, der er optaget, med 5 arbejdsdage for at betale det samme.
Graden har begrænsede steder. Når der er pladser til rådighed på tidspunktet for reservationen, garanterer betalingen af reservationen et sted for kurset.
Dette beløb returneres kun, hvis den studerende ikke overstiger de lovmæssige krav til adgang til universitetet.
Der er mulighed for konditioneret tilmelding til studerende, der er ved at blive uddannet. Hvis det er tilfældet, tøv ikke med at kontakte os, det er ikke et hinder for at tage Master.
Når optagelsen og reservationen af stedet er foretaget, kan de optagede studerende tilmelde sig kandidatuddannelsen i digital markedsføring, kommunikation og sociale netværk.
På tidspunktet for registreringen skal den studerende fremlægge alle de dokumenter, der er angivet for ansøgningen om optagelse, i original og kopi.
Åbningen af registreringsperioden vil blive informeret direkte af koordineringen til de studerende.
Vores sociale medier:
Facebook |