Mba / marts med yale skole af arkitektur

Generelt

2 tilgængelige placeringer

Program beskrivelse

Yale School of Architecture og School of Management tilbyder et joint-degree program inden for arkitektur og ledelse. Dette program er især rettet mod personer, der ønsker at integrere design, byudvikling og ledelses erhverv i forfølgelse af karriere i regeringen eller den private sektor.

Fællesuddannede studerende i den treårige første professionelle M.Arch. Programmet skal udfylde alle krav til graden, herunder seks designstudioer, med de første fire vilkår, der tages efter hinanden. Dette er en akkrediteret, faglig grad og specifikke krav må ikke omgåes, undtagen når der gives dispensation til kursusarbejde, der tidligere er afsluttet hos andre institutioner. Studerende i dette program vil have deres samlede antal kursusbevillinger kræves til M.Arch. grad reduceret fra den normale 108 kreditter til 90 studiepoints. Det betyder at de vil tage 18 færre valgfag (seks valgfrie kurser). Normalt giver denne tilpasning den studerende mulighed for at opdele den endelige (fjerde) årsplan mellem de to krævede avancerede studier på Arkitektskolen og kurser på Handelshøjskolen.

Fællesuddannede studerende i den toårige post-professionelle M.Arch. Programmet skal gennemføre 54 studiepoeng i Arkitektskolen, herunder fire avancerede studier. De vil gennemføre fælles-uddannelsen på tre år, normalt bestående af et helt år i hver skole og et sidste år fordelt mellem de to skoler.

Ved afslutningen af ​​de krævede undersøgelser tildeles joint-degree programmet både en Master of Business Administration (MBA) og en Master of Architecture. Tilbagetrækning eller afskedigelse fra Handelshøjskolen forpligter automatisk en studerende til at gennemføre alle normale krav til M.Arch. grad (108 point for første faglige grad, 72 studiepoints for post-professionel grad). M.Arch. grad vil ikke blive tildelt kandidater i fælles grad, før de har gennemført alle krav til begge grader.

Optagelser afgøres uafhængigt af de to skoler. Studerende kan ansøge begge skoler på samme tid og, hvis de accepteres, begynder deres studier på Arkitektskolen, da adgang til skolen ikke kan udskydes; eller de kan ansøge på School of Management før deres sidste år på Arkitektskolen. Studerende, der er indskrevet på School of Management, kan ansøge om Arkitektskolen i løbet af deres første år. Dem, der ansøger samtidig, bør så angive på begge ansøgninger. Ansøgninger til Arkitektskolens Arkitektskole skal godkendes af komitéen for fælleseksamen. Forespørgsler kan rettes til justitssekretæren, arkitektskolen og til direktøren for studietjenester, kontor for studietjenester, ledelse af ledelse.

Senest opdateret Sep 2017

Om skolen

Yale SOM mission at uddanne ledere til erhvervsliv og samfund er ført ud i livet hver eneste dag af vores kandidater, som rummer vores vision for dem som inspirerende, bredt engageret, værdibaseret le ... Læs mere

Yale SOM mission at uddanne ledere til erhvervsliv og samfund er ført ud i livet hver eneste dag af vores kandidater, som rummer vores vision for dem som inspirerende, bredt engageret, værdibaseret ledere, der ejer og løse vanskelige problemer, der betyder noget. Yale Management integrerede curriculum er designet til at fremme og udvikle de særlige kvaliteter, der har gjort Yale SOM kandidater ledere i så mange områder. &nbsp Førende og adm. på tværs af grænser. &nbsp Med fonde i de multisektorale arv af skolen, er begreberne bredt engagement og bredere perspektiv nu fanget i det tværfaglige levering af vores integrerede pensum, samt i den banebrydende krævede internationale elementer i vores MBA program. Det er også indeholdt i karrieren for mange af vores kandidater, der er kendt for en høj grad af samarbejde, og som arbejder i, køre og skabe organisationer, der er lydhøre over for den globale organisatoriske realiteter i den moderne verden. &nbsp&nbsp Omdannelse af positive værdier i personlige, faglige og institutionelle forpligtelser. &nbsp På SOM dag, gennem vores lederudviklingsprogram og andre læseplaner og co fritidsaktiviteter opfordrer vi vores studerende til at tænke dybt over deres personlige værdier og hvad disse værdier betyder for deres fremtidige personlige og faglige valg og handlinger. Hertil kommer, at i vores grundlæggende uddannelsesprogram, fordi kurser er organiseret ikke rundt akademiske discipliner, men omkring organisatoriske valgkredse, vi er i stand til at fokusere overvejelser om etiske overvejelser på måder, der en traditionel MBA ikke kan. Men denne forpligtelse til værdier, er ikke et biprodukt af vores nye studieordning: Det er et grundlæggende træk ved Yale School of Management siden grundlæggelsen. Som en følge heraf er Yale SOM kandidater kendt for deres integritet og deres ansvarlighed, ikke kun i deres handlinger, men også i de organisationer, de skaber, hvis formål er både at skabe værdi og til at tilføje værdi til samfundet. &nbsp&nbsp Bringe Kreativitet og disciplin til Complex styringsmæssige problemer. &nbsp Ved nedtoner det udenad anvendelse af rammer og formler, der ligger i en disciplin-baseret undervisningsplan, præsenterer vores integrerede curriculum elever med ledelsesmæssige problemer, der ikke "færdigpakkede" for nem analyse og derved stimulere kreativitet i deres tilgang til problemløsning. På samme tid, ved at præsentere kritisk ledelsen viden i organisatorisk kontekst vores studerende udvikler disciplinerede vaner i sindet, at give dem mulighed for at maksimere effektiviteten af deres forvaltning beslutningstagning. Ligeledes har Yale SOM kandidater, især dem i iværksætter eller tværsektorielle indsats, længe været anerkendt for deres unikke kombination af "bløde" og "hårde" færdigheder - en kombination, der er mere befordrende at anerkende - og med held, der handler på - muligheder som de præsenterer sig selv. Minimer
New Haven , New York + 1 Mere Mindre