Mba - erhvervsøkonomi (afhandling / ikke-afhandling)
Eastern Mediterranean University Faculty of Business and Economics
Nøgleinformation
Campus placering
Famagusta, Cypern
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk, Tyrkisk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Vores masters-programmer i Business Administration (MBA) og i Marketing Management (M.Sc.) åben for kandidater fra alle akademiske baggrunde. MBA-program traditionelt varer i tre semestre (som regel lidt mere med afhandling mulighed) og Marketing mestre varer i to semestre (som regel lidt mere med speciale option). Afhængig af din baggrund, dog kan et semester af grundkurser være nødvendigt før eller sammen med dine almindelige kurser. Vi opfordrer på det kraftigste ansøgere til formål at fortsætte ph.d. at vælge en kandidatuddannelse med speciale mulighed. Omvendt anbefaler vi ansøgere, der sigter til at arbejde i industrien for at vælge et program uden speciale. Ansøgere til med speciale programmer rådes til at anvende tidligt og styrke deres ansøgning portefølje ved at inddrage beviser på forskning færdigheder og sprogkundskaber.
MBA (på tyrkisk sprog)
Populære med arbejder fagfolk og nogle af vores tyrkiske elever er vores MBA-program (Isletme Yönetimi) tilbydes i aftener i tyrkiske sprog i off-campus faciliteter i hovedstaden Nicosia (Lefkosa). Det har også afhandling og ikke-afhandling alternativer, og ligner i varighed og indhold til vores traditionelle MBA-program på engelsk.
Adgangskrav
MBA og Marketing masterprogrammer er åbne for ansøgere fra alle akademiske baggrunde med akademisk CGPA over 2,5 ud af 4.00 eller tilsvarende.
Faculty Research Interesser
Det følgende er en vejledende liste over vores forskning interesser på ph.d.-forskning niveau: nonunion medarbejder repræsentation planer, unionization, netværk relationer i IR-systemer, positive relationer medarbejder-arbejdsgiver, medarbejderudvikling, strategier for bæredygtig udvikling, stakeholder relationer, virksomhedernes sociale ansvar, international markedsføring , forbrugeradfærd, iværksætteri, business udvikling tjenester, kognitive stilarter, human resource management, rekruttering og udvælgelse, organisationsudvikling retfærdighed, kundetilfredshed, service marketing, service kvalitet, eksport modeller for SMV'er.