Master of Business Administration i Marketing
New Jersey City University
Nøgleinformation
Campus placering
Jersey City, USA
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning, På campus
Varighed
1 År
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
USD 755 / per credit *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* 2020-2021 Gradueret undervisning på stedet pr. Kredit: indenlandsk: $ 755,55, international: $ 1,210,55; Gradueret onlineundervisning pr. Kredit: nationalt og internationalt: $ 755,55
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Om denne grad
Marketing-specialiseringen giver enkeltpersoner en rig forståelse af traditionel og moderne marketingtanke og bedste praksis. Studerende lærer om markedsundersøgelser, brand management og nye sociale mediekanaler til alle aspekter af marketing, PR og kommunikation. Vigtigheden af at anerkende forbrugernes behov med forskellig baggrund som et faktum i et moderne multikulturelt marked understreges. Studerende bruger sofistikerede kvantitative analyser og regnskabsmæssige færdigheder til at evaluere markedsundersøgelser og e-business-spørgsmål.
Oversigt
MBA-klasser i Marketing fordyber kandidatstuderende i interessante og nye emner inden for det dynamiske felt for markedsføring. Programmet forbereder de studerende til opadgående mobilitet inden for markedsføring og tilbyder specialiserede kurser i udvikling af nye produkter, forbrugeranalyse, digital markedsføring, strategisk integreret marketingkommunikation, global markedsføring og mere.
Ud over specialiseringskurser får alle MBA-studerende en grundig forankring i markedsrelevante aspekter af ledelse, økonomi, regnskab, økonomi, kvantitative metoder, etik, strategisk og beslutningsanalyse og udøvende kommunikation. Denne rige forretningsplan giver markedsføringsstuderende en bred uddannelsesmæssig baggrund inden for erhvervslivet, der er nødvendig for karriereudvikling.
Adgangskrav
- Afslutningen af en bachelorgrad.
- Minimumskravet for optagelse til MBA / MS-programmer er 3.0 GPA.
- Studerende, hvis GPA er mellem 2.75-2.99, overvejes til optagelse og studentereksamen med følgende betingelser:
- Skal tage BUSI 599 Graduate Business Essentials i det første semester og opnå karakteren B eller bedre for at fortsætte i programmet.
- Forretningsuddannede majors med en GPA under 3,0 (2,75-2,99) skal tage GMAT og opnå en score på 560 (50. percentil) eller bedre.
- NJCU-erhvervsuddannede med GPA 2.75-2.99 skal også få en anbefaling fra forretningsenhedskoordinatoren eller et seniorfakultetsmedlem i deres major.
- Ikke-erhvervsmæssige majors skal tage BUSI 599 Graduate Business Essentials i det første semester og opnå en karakter B for at fortsætte i MS- eller MBA-programmet.
- Opfyld alle minimumskrav fra Graduate Studies Office. Disse krav inkluderer: en udfyldt ansøgning; udskrifter anbefaling breve; historie; Genoptag; og testresultater efter behov. Der kan anmodes om et interview.
- Yderligere krav til internationale studerende inkluderer: Test af engelsk som fremmedsprog (TOEFL) testresultat og Uddannelsesbeviser (ECE) eller World Education Services (WES) evaluering af internationale udskrifter.
- Graduate kurser fra andre institutioner kan accepteres med godkendelse fra Handelshøjskolen.
Graduate kurser er tilgængelige for studerende på School of Business, der ligger på 200 Hudson Street, Harborside 2, Jersey City, New Jersey, 07311, Monmouth County og online.
Ansøgningsfrister *
Indenlandske ansøgere:
Semester | Deadline |
Forår | Rullende |
Sommer | Rullende |
Efterår | Rullende |
Internationale ansøgere:
Semester | Deadline |
Forår | 1. november |
Sommer | 1. april |
Efterår | 1. maj |
* Deadlines kan ændres. Der kan indrømmes fristforlængelse fra sag til sag. Kontakt Graduate Admissions for mere information [email protected].
Forudsætningskrav
Studiet på 36 kreditter forudsætter en bachelorgrad i erhvervslivet, som inkluderer finansregnskab på mellemniveau og to semestre med statistik. Studerende med en grad i Business, men uden disse kurser kan være forpligtet til at tage:
BUSI 599 med den indlejrede Harvard Business School Online Credential of Readiness (CORe) i det første semester og opnå karakteren B for at fortsætte i MBA-programmet.
Nødvendigt kerneprogram: 18 point
- FINC 514 Introduktion til forretningsanalyse og datalogi, 3 point
- FINC 507 Corporate Financial Management, 3 point
- MGMT 595 Executive Kommunikation, 3 point
- MKTG 515 Contemporary Marketing Perspectives: Trends, Strategies, and Practice, 3 credits
- ACCT 552 Strategisk lønsomhedsanalyse: Regnskab for ledere, 3 point
Marketing specialiseringskurser. Studerende skal tage fem (5) af følgende: 15 point
- MKTG 720 Kundeanalyse, 3 point
- MKTG 731 Ny produktudvikling, 3 point
- MKTG 732 Digital marketingstrategi, 3 point
- MKTG 733 Global markedsføringsstrategi, 3 point
- MKTG 735 Strategisk integreret marketingkommunikation, 3 point
- MKTG TBD-7 Emergent Marketing Topics, 3 point
Capstone Krav
- BUSI 799 Tværfaglig hovedsten i forretningsadministration, 3 point
Samlede kreditter: 36
Gradskort
Eksempel på gradkort er baseret på fuldtidsstatus. Fuldtid for kandidater er defineret som at tage ni point eller mere på et semester. Udtrykket er defineret som en akademisk tidsperiode, i hvilken skolen holder klasser. Det kan henvise til planlagt efterår, vinterkørsel, forår eller sommer. Dette er et eksempel på en gradskort og sekvens for krævet kursusarbejde. Individuelle planer kan variere afhængigt af specifikke elevers behov. Studerende uden en bachelor-erhvervsgrad eller grad i en beslægtet disciplin kan være forpligtet til at tage BUSI 599Graduate Business Essentials (9 point).
Første år
Term 1
- FINC 514 Introduktion til forretningsanalyse og datalogi, 3 point
- FINC 507 Corporate Financial Management, 3 point
- MGMT 595 Executive Kommunikation, 3 point
- Credits: 9
Term 2
- MGMT 516 Global Strategic Management, 3 point
- MKTG 515 Contemporary Marketing Perspectives: Trends, Strategies, and Practice, 3 credits
- ACCT 552 Strategisk lønsomhedsanalyse: Regnskab for ledere, 3 point
- Credits: 9
Term 3
- Studerende skal tage fem (5) af følgende:
- MKTG 720 Kundeanalyse, 3 point
- MKTG 731 Ny produktudvikling, 3 point
- MKTG 732 Digital marketingstrategi, 3 point
- MKTG 733 Global markedsføringsstrategi, 3 point
- MKTG 735 Strategisk integreret marketingkommunikation, 3 point
- MKTG TBD-7 Emergent Marketing Topics, 3 point
- Kreditter: 15
Term 4
- BUSI 799 Tværfaglig hovedsten i forretningsadministration, 3 point
Samlede kreditter: 36
Studenter læringsresultater
Efter afslutningen af Master of Business Administration med en specialisering i Marketing-programmet vil de studerende være i stand til at:
- Identificer etiske spørgsmål og forstå konsekvenserne af socialt ansvar for bæredygtig forretningspraksis.
- Evaluer oplysningerne og anvend kritiske tænkningskompetencer til at identificere løsninger og informere forretningsbeslutninger.
- Brug teknologi, anvend kvantitative metoder og fortolk data for at løse forretningsproblemer.
- Integrer viden om kerneforretningskoncepter og samarbejde produktivt som en del af et team.
- Arbejd effektivt i et forskelligt miljø og forstå, hvordan globale og kulturelle spørgsmål påvirker organisationen og dens interessenter.
- Komponer klare og koncise former for skriftlig kommunikation for effektivt at formidle ideer og information forbundet med forretningsemner.
- Kommuniker forretningskoncepter effektivt gennem mundtlig præsentation.
- Design og vurder målrettede marketingplaner / -programmer og fastlæg præstationsmålinger.
- Analyser aktuelle markedsundersøgelser, tendenser og fund og anvend lærdomme i udarbejdelsen af markedsføringsplaner og -studier
- Demonstrer et niveau af mundtlig og skriftlig kommunikationsfærdighed, der forventes af professionelle i det 21. århundrede.
Indlæggelser
Galleri
English Language Requirements
Certifikat dine engelskkundskaber med Duolingo English Test! DET er en praktisk, hurtig og overkommelig online engelsk test, der accepteres af over 4.000 universiteter (som denne) rundt om i verden.