Read the Official Description

"Hvis du ikke tænker som kunde, tænker du slet ikke" - disse ord fra den berømte forretningsmand Jeck Welch skaber indtryk på den type internationale marketingmedarbejder, vi er nødt til at hente i dag. I lyset af markedsførings- og tidskrav skal markedsføreren tænke som en kunde.

En marketingmedarbejder vundet med principper for ansvar og skepsis er afsat til etablering af værdienetværk, som kan forbinde det nationale marked med internationale og støtte gensidig fordelagtig udveksling.

Derfor er hovedformålet med programmet at frembringe en markedsfører, der er kendetegnet ved viden og erfaring på det internationale marked og udstyret med praktiske færdigheder, der gør det muligt for ham at støtte og lette den hurtige udvikling af forskellige felter i Georgien og hele kaukasiske region med eksportpotentialer. At opbygge professionel international markedsføring i det 21. århundrede er akkumuleringen af ​​det største intellektuelle potentiale hos en person, som godt kan påvirke gavnlige forbindelser mellem nationale og internationale markeder og hele økonomien, den positive udvikling af de internationale relationer.85219_Marketing_1.jpg

Metoder til opnåelse af resultater af undersøgelsen

Sammenlægning af justerede og moderne metoder til at undervise de uddannelser, der er planlagt under programmet, garanterer opnåelsen af ​​succes.

Undervisningsmetoden er hovedsagelig baseret på studentorienterede undervisningsmetoder og indeholder teknikker til at øge elevernes motivation og ansvarsfølelse. Den studerendes orienterede undervisningsstrategi er en ret effektiv og testet metode rettet mod udviklingen af ​​en elev. Ifølge denne metode er den studerende et centralt tal som modtager af viden og dens leder samtidig. En professor bør styres af princippet:

"Videnbaseret og fri, individuelt orienteret tænkning kombineret med teamwork princippet sikrer uddannelse af nye ledere". Den nævnte strategi motiverer en studerende. Han / hun indser oprindeligt at han / hun vil kunne afsløre sine bedste kvaliteter inden for rammerne af dette program. Studerende er imponeret over vidensbaseret diskussionsmedium, hvor fri tænkning opmuntres. Dette er det meget sociale medium ved oprettelsen af ​​hvilke implementatorer og studerende på Master's Program of International Marketing sigter mod. En studerende skal blive en vigtig medlem af et hold, da den eneste harmoniserede fusion af et hold og individuelt arbejde kan sikre stor succes i verden af ​​moderne markedsføring.

De discipliner, der er planlagt under programmet, henviser til problemstillingerne ved hjælp af 2 metoder: tilvejebringelse af viden og diskussion. De nævnte metoder vil øge inddragelsen af ​​en elev i processen med realisering og opfattelse af disciplinen selv, som for sin side vil øge elevernes ansvar for ledelse, udvikling og anvendelse af egen viden. En studerende skal indse, at uden teori, kan en teori, selv en meget effektiv, især i markedsføring, kun være en garanti for stagnation og ineffektivitet.

Når denne visdom er opfattet, lærer en studerende ikke kun at lytte og passivt erhverve viden, men at genoplive det og forstå betydningen af ​​at opnå succes gennem realiseringen af ​​hans / hendes viden. En studerende skal forstå, at i verden af ​​international markedsføring er teori kun begyndelsen på praksis og forsøg på at analysere praksis.

Følgende undervisningsmetoder vil blive brugt i løbet af gennemførelsen af ​​programmet:

  • Bookwork metode;
  • Verbal - talet metode;
  • Præsentations- og demonstrationsmetode;
  • Skriftlig arbejdsmetode;
  • Metode til gennemførelse af diskussioner / debatter
  • Individuel og gruppearbejdsmetode;
  • Samarbejdsundervisning;
  • Rollespil;
  • Problembaseret læring;
  • Forklarende metode
  • Casestudie;
  • Elektronisk læringsmetode;
  • brainstorming;
  • At studere metoder til empirisk forskning ved hjælp af handlingsorienteret undervisningsmetode
  • Erfaringsbaseret undervisningsmetode;
  • Med deltagelse undervisningsmetode.

Undervisningsformer vælges under hensyntagen til indhold og specifikationer af en bestemt disciplin, som afspejles i pensum for relevant disciplin.85220_Marketing.jpg

Mulighed for at fortsætte studier

En kandidat til kandidatuddannelsen har ret til at fortsætte studier i højere læreanstalter i Georgien eller andre lande på Doctor's Business Management Program, der er rettet mod uddannelse af forskere på næste niveau.

Fortsat videnskabelig forskning inden for international marketing, international branding, supply og international integreret marketing kommunikation vil sikre seriøse udsigter til kandidaten.

Verdens universitetsuddannelse inden for international markedsføring, en stor del af universiteter, der gennemfører videnskabelig uddannelse og forskellige berømte professorer, holdet, der gennemfører det pågældende program, har kontakter med, giver anledning til at forklare, at i tilfælde af videreførelse af studier inden for international markedsføring, opnåelse af succes er i høj grad sikret.

Forudsætning for adgang til programmet

En bachelor eller en person med en tilsvarende akademisk grad i enhver retning / specialitet har ret til at tilmelde sig

Masteruddannelsesprogrammet for International Marketing på grundlag af resultaterne af General Master's Examination og eksamen og tests udført på universitetet.

Begrundelsen for at opnå status som en studerende på kandidatuddannelsen er resultatet af General

Mesterens Prøver udført af National Center of Examinations, interne eksamener i special og engelsk sprog test, taget på universitetet. En person, der indsender et certifikat, der bekræfter kendskab til engelsk på B2-niveau, frigives fra at tage engelsk test.

Efter universitetets beslutning kan en elev interviewes i stedet for at tage en eksamen i en specialitet.

Ved opnåelse af status for en studerende ved Caucasus International University er en person forpligtet til at forelægge universitetet et dokument, der bekræfter bacheloruddannelsen eller tilsvarende grad, mens en person er på vej til militærtjeneste i overensstemmelse med gældende lovgivning, forelægge et dokument, der bekræfter at en person er på fil for militærtjeneste.

Indskrivning til kandidatuddannelsen af ​​International Marketing via akademisk mobilitet er tilladt to gange om året inden for det tidsrum, der er etableret af Ministeriet for Uddannelse og Videnskab i Georgien med observation af obligatoriske procedurer og regler fastsat af universitetet.

Indskrivning til kandidatuddannelsesprogrammet eller indskrivning ved overførsel fra anerkendt videregående uddannelsesinstitution i et fremmed land udføres på grundlag af Ministeriets Uddannelses- og Videnskabsministeriets afgørelse.

Program taught in:
Engelsk
Last updated November 18, 2018
This course is Campus based
Start Date
Aug. 2019
Duration
2 år
Fuldtid
Deadline
By locations
By date
Start Date
Aug. 2019
End Date
Application deadline

Aug. 2019

Location
Application deadline
End Date

CIU