Beskrivelse

Det 21. århundrede kræver originale tilgange, der er præget af en ny race af virksomhedsleder, innovativ, ressourcemæssig, pragmatisk og uberørt. Disse ledere skal have viden og indsigt til kreativt og effektivt at imødekomme morgendagens udfordringer - herunder dem der ikke er tydelige i dag.

Den Internationale Management School Geneva MBA blev oprettet for at imødekomme disse krav. Engagerende, fremtidsrettet og lydhør, vi tilstræber at uddanne en ny generation af virksomhedsledere, der også er globale borgere.

Designet til fremragende bachelor kandidater og erfarne ledere med ambitiøse karrieremål, tager programmet en innovativ tilgang til ledelsen i et udfordrende erhvervsklima. Il vil forbedre eksisterende kreative tænkning og problemløsning færdigheder, udvikle ledere til de næste niveauer af strategi og forretningsadministration. Dette program giver en global tilgang til ledelse og forretningsadministration. Det vil åbne døren for iværksætteri og global innovation og opfylder kravene fra studerende, der ønsker at udvikle de nødvendige færdigheder inden for ledelse og iværksætteri.

Efter at have taget en Master of Business Administration (MBA), kan du forvente at finde ledende og ledende stillinger i internationale organisationer.

Pace

Vores MBA leveres over 18 måneder (3 semestre), og rytmen er organiseret på en sådan måde, at vores studerende kan arbejde deltid, hvilket baner vejen for deres beskæftigelse. Vores karriere

Validering / afhandling

I slutningen af MBA skal den studerende forsvare en afhandling, der vil videreføre et af de emner, der studeres under programmet.

Indhold

Strategi

  • Kvalitetsstyring
  • Forretningsplanudvikling (Harvard Business School Publishing)
  • Projektledelse (Harvard Business School Publishing)
  • Procesforbedring (Harvard Business School Publishing)
  • International Business Law
  • Strategisk HR Management
  • Change Management (Harvard Business School Publishing)
  • Beslutningstagning (Harvard Business School Publishing)
  • Lobbying Crisis Management (Harvard Business School Publishing)
  • It-sikkerhed
  • Innovation Implementation (Harvard Business School Publishing)

Regnskab

  • Statistik
  • Regnskab
  • Beskatning
  • Intern revision
  • Makro
  • Selskabsfinansiering
  • Etik
  • Global økonomi
  • Politisk Sociologi
  • Corporate Ethics

Marketing

  • Strategisk Marketing - Modeller
  • Forbrugerstudier
  • Konkurrenceret
  • Brand Management
  • Prisindstilling
  • Kernekompetencer - Marketing
  • Ledende et salgsteam
  • International Marketing
  • CRM
  • Sensorial Marketing

Andet

  • Innovation Day
  • Forretningsengelsk
  • Taler med tillid
  • Metode
  • Afhandling

Evaluering

  • Midlertidige eksamener
  • Afsluttende eksamen
  • Specialeafhandling

Læring ekspeditioner

Afhandling

Program undervist i:
Engelsk
Fransk
IMSG International Management School Geneva
Senest opdateret January 27, 2019
Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Okt 2019
Feb 2020
Duration
18 måneder
Deltid
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Okt 2019, Feb 2020
End Date
Ansøgningsfrist

Okt 2019, Feb 2020

Location
Ansøgningsfrist
End Date