Master in Business Administration
Muscat University
Nøgleinformation
Campus placering
Muscat, Oman
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
På campus
Varighed
1 - 2 År
Hastighed
Fuldtid, Deltid
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
MBA-programmet er designet til professionelle studerende med det formål at støtte deres lederkarriereprogression ved at fokusere på fokale forretnings- og ledelsesfag. Programmet leveres ved hjælp af en række leveringsmetoder, herunder underviste moduler, praktiske workshops, karrierestøtte og anvendt forretningsprojekt. Uddannelsen forbereder også kandidater til topleder- og lederstillinger ved at formidle nutidig læring og færdigheder i forhold til strategi, ledelse og ledelse i nationale og internationale sammenhænge. Deltagerne har mulighed for at vælge mellem en række Pathways , der tjener nøgleområder inden for specialiseringer for at berige deres gradserfaringer.
Titel på den endelige pris
- Master i Business Administration generelt
- Master i Business Administration (finansiel teknologi)
- Master i Business Administration (Digital Innovation Management)
Indlæggelser
Læreplan
Moduler
Postgraduate diplom (120 credits):
90 kernepoint, ud over enten:
30 credits for PGDip i MBA (generelt) eller 30 credits (PGDip i MBA Financial Technology) eller 30 credits (for PGDip i MBA Digital Innovation Management)
Centrale moduler
- Erhvervsøkonomi
- Forvaltning af menneskelige ressourcer
- Driftsstyring
- International virksomhedsledelse
- Strategisk markedsføring
- Lederskab
- Virksomhedsetik
- International strategi
- Virksomheds- og erhvervsfinansiering
- Strategisk ledelse
MBA-moduler
MBA (180 credits)
150 credits af kernemoduler + 30 credits af Pathway-specifikke moduler
MBA generelle moduler
- Iværksætteri
- Ledelsesinformationssystemer
MBA Fintech-moduler
MBA Finansiel teknologi (180 credits)
150 credits af kernemoduler + 30 credits af Pathway-specifikke moduler
- Fintech
- Blockchain
MBA Digital Innovation Management-moduler
MBA Digital Innovation Management (180 credits)
150 credits af kernemoduler + 30 credits af Pathway-specifikke moduler
- Digitale forretningsmodeller
- Digital markedsføring
Ansvarsfraskrivelse: For at holde programmerne ajour og aktuelle kræver det konstant innovation og forandring. De udbudte moduler afspejler erhvervslivets og industriens behov og personalets forskningsinteresser og kan derfor ændres eller udgå som følge af forskningsudviklinger, ændringer i lovgivningen eller af en række andre årsager. Ændringer kan også være udformet for at forbedre de studerendes læringsoplevelse eller for at reagere på feedback fra studerende, eksterne eksaminatorer, akkrediteringsorganer og rådgivende paneler fra industrien.
Programresultat
- kritisk at forstå og implementere relevante koncepter og teorier i forskellige forretningsfunktioner i et miljø i konstant forandring.
- Forvaltning af vigtige beslutninger i forbindelse med organisatoriske udfordringer, der er genstand for specialisering på organisatoriske niveauer.
- Udvikle og anvende bæredygtige og etiske løsninger på komplekse og aktuelle spørgsmål gennem en multifunktionel forretningsholdning og tilgængelige teknologiske fremskridt.
- Dybdegående analyse og gennemgang af vigtige forretningsbeslutninger ved hjælp af et væld af teoretiske og praktiske briller i forhold til specialiseringen i studiet
- Klar kommunikation og bæredygtig formulering af resultater og argumenter
- Evne til at foretage research i en reel forretningskontekst og udarbejde en rapport inden for en tidslinje