Master Of Business Administration (MBA) I International Business - Marketing Specialisering

New European College

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

Master Of Business Administration (MBA) I International Business - Marketing Specialisering

New European College

Master of Business Administration (MBA), er blevet den akademiske karriere løft for både iværksættere og virksomhedernes medarbejdere. Globalisering kræver MBA kandidater med en virkelig international business uddannelse.

Med vores MBA i International Business vil du få de nødvendige færdigheder og redskaber til at kunne overtage udfordrende stillinger med ledelsesansvar. For studerende uden tidligere uddannelse i Business MBA er det perfekte program til at kvalificere dig til lederstillinger.

Vores MBA i International Business er at forbinde teori og praksis og bliver undervist af instruktører med stor erfaring i deres erhverv. Små grupper giver mulighed for en meget interaktiv uddannelse. Som vores MBA-studerende skal have joberfaring at kunne tilmelde de enkelte erfaringer og baggrunde af hver enkelt elev gør klasser endnu sjovere. Vores fakultet medlemmer bruger aktiverende elementer som casestudier, simuleringer, projekter og præsentationer til at give alle studerende mulighed for nemt at forbinde opnået viden med deres personlige erfaringer.

Nogle af de kurser af pensum er som følgende:

Virksomhedsøkonomi (MECO110) - 150 timer, 5 ECTS

Dette kursus giver en grundig visning i de økonomiske rammer og begrundelsen for økonomiske, især strategiske beslutninger. For at give de studerende mulighed for at analysere de økonomiske rammer og drage konklusioner ud fra et ledelsesmæssigt perspektiv, kurset er viet til beskrivelse og analyse af markedskræfterne. Baseret på denne, strategisk beslutningstagning er det fælles aspekt af den anden del af kurset.

Corporate Finance (CFIN110) - 150 timer, 5 ECTS

I dagens turbulente kapitalmarkeder, har brug for at være godt rustet til at håndtere de stadig mere komplekse udfordringer, finansielle beslutningstagning vellykket fagfolk. Værdiansættelse, undervurdering og skaffe midler er komplicerede nok i de bedste tider, men i dagens internationale markedspladser og konstant skiftende globale økonomi, er de mere udfordrende end nogensinde.

Ydeevne Måling og Ledelse (SM120) - 150 timer, 5 ECTS

Resultatmåling og resultatstyring støtte gennemførelsen af ​​strategierne på grundlag af ydeevne foranstaltninger vedrørende finansielle og ikke-finansielle / driftsmæssige aspekter. Derfor vil de studerende komme til at kende funktionen af ​​resultatmåling og performance management som en del af den overordnede ledelse funktioner.

International Marketing (IM140) - 150 timer, 5 ECTS

International markedsføring generelt fokuserer på de globale markedsmuligheder og trusler. Det betyder, at erkende hvilket marked og organisatoriske indbyrdes afhængighed er relevante for markedsføring af produkter og tjenesteydelser i internationale miljøer og til at forstå de ledelsesmæssige udfordringer ved at gå og være internationale.

Lederskab (LEA110) - 150 timer, 5 ECTS

Deltagerne i dette kursus få en høj effekt guide til de væsentlige punkter i det moderne begreb om lederskab i lærende organisationer med følgende centrale faktorer: Personlighed (færdigheder), Team (stilarter), organisation (teknikker) og Task (strategier). Med hensyn til den særlige karakter af International Management bliver det ligeledes vigtigt at tage på tværs af kulturelle aspekter og kulturelle funktioner i betragtning.

Med en specialisering i Marketing, får du forståelsen af, hvordan værdi skabes og kommunikeres til kunderne. Markedsføring fagfolk udmærker sig gennem deres forståelse af deres kunder og deres evne til at markedsføre disse segmenter.

Stræber efter at løbende at forstå de behov og ønsker for dine kunder er afgørende for enhver organisationer succes. Marketingfolk og public relations fagfolk skal forme og påvirke ikke kun design af produkter samt hvordan de brands og organisationer percieved.

Forståelse af kompleksiteten og dynamikken i traditionel og moderne medier - med at det stadig stigende sociale netværk landskab - og hvordan man manouver disse er, hvad der adskiller Marketing eksperter fra andre områder af erhvervslivet.

Med speciale i Marketing giver dig:

  • at lære om de aktuelle landskab, tendenser og problemstillinger, i en verden af ​​markedsføring
  • at nå & meddele et globalt publikum ved hjælp af moderne markedsføring teknikker & metoder
  • tilpasse dine tilbud til de aktuelle behov hos kunderne og skabe optimale måder at forbinde med dem

Medvirkende kurser:

  • Global Brand Management
  • International Consumer Behavior
  • APPLIED MARKETING RESEARCH
  • Aktuelle spørgsmål i International Marketing
  • Salg og Priser
Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk
New European College

Sidst opdateret September 23, 2017
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Okt. 2018
Duration
Varighed
3 semestre
Fuldtid
Price
Pris
8 EUR
per semester
Information
Deadline
Locations
Tyskland - Munich, Bavaria
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato : Okt. 2018
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Okt. 2018
Tyskland - Munich, Bavaria
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen