AACSB Accredited

Hovedpunkterne i MSc ISC Paris :

  • 16-måneders eller 12-måneders fuldtids-program (6 måneders praktisk projekt)
  • AACSB akkrediteret
  • Netværk af officielle partnere (RALPH LAURENT, GALERIE LAFAYETTE, HAVAS EVENTS, PEPSICO, RENAULT, FIAT CHRYSLER AUTOMOBILE osv.)
  • Virksomhedsrelationer og 60.000 jobtilbud hvert år
  • Alumni netværk (mere end 16.000 medlemmer)
  • International dimension: høj kulturel mangfoldighed og profiler, internationalt fakultet på højt niveau
  • Fuld engelsk
  • Campus: Paris

ADGANGSKRAV

  • mindst 3 års videregående uddannelse

KARRIERE

Eksporter Business Manager, International Product Manager, International Marketing Analyst, International Trader

MÅL

Smart markedsføring driver profit, produktlængde og brand loyalitet: alt, hvad virksomheder søger. Da de fleste forretningspartnere ser på deres mærker på nye markeder og kanaler, undersøger MSc International Business Marketing global markedsføring og giver de studerende et systemisk og globalt perspektiv af organisationen i sit miljø. Ved at blande strategisk ledelse, marketing og international business giver MSc IBM eleverne mulighed for at anvende færdigheder og viden inden for følgende områder: branding, markedsundersøgelser, forbrugeradfærd, nyt produkt en markedsudvikling og international business management.

CENTRALE PUNKTER

  • 100% kurser på engelsk
  • Deltagere fra hele verden blander akademikere
  • legitimationsoplysninger med industrielle erfaringer
  • Enestående blanding af akademisk og praksisorienteret undervisning:
  • Case studier seriøse spil, in-company projekter
  • Tre dage kurser hver uge
  • Karriere og professionel projekt coaching af kendte headhunters.

PROGRAM DETALJER

Ledelse (fælles kerne)

  • International uge
  • Management simulering - Alvorligt spil
  • Ledelse
  • Strategisk ledelse
  • Etik
  • Regnskaber

MARKEDSFØRING (FÆLLES KERN)

  • Markedsundersøgelser
  • Branding
  • Strategisk Marketing
  • Digital Marketing
  • Relation marketing

INTERNATIONAL FORRETNING

  • Interkulturel Ledelse
  • International Marketing
  • Learning Business ved at gøre forretninger

Alvorligt spil

  • Sales Force optimering
  • International Business Negotiation
  • Strategiske beslutninger i international handel
  • Gør forretninger på nye markeder
  • Store data
  • Global Integrated Supply Chain Management
  • International projektledelse
  • In-company projekt
  • Professionel afhandling og metode
  • Individuel karriereplanlægning og jobsøgning
Program undervist i:
Engelsk
ISC Paris Business School

Se 3 flere kurser fra ISC Paris Business School »

Senest opdateret July 22, 2018
Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Okt 2019
Duration
12 - 16 måneder
Fuldtid
Price
14,500 EUR
4 rater
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Okt 2019
End Date
Ansøgningsfrist

Okt 2019

Location
Ansøgningsfrist
End Date

https://www.youtube.com/watch?v=2UVJ19pIsms