Keystone logo

1 Deltid MBA Programmer i Kunderelationer 2024

Filtre

Filtre

  • MBA
  • Handelsstudier
  • Kunderelationer
  • Deltid
Studieområde
  • Handelsstudier (1)
    • Tilbage til hovedkategori
    Placeringer
    Find flere lokationer
    Grad type
    Varighed
    Studietempo
    Sprog
    Sprog
    Studieformat

      Deltid MBA Programmer i Kunderelationer

      Kunderelationer refererer til de strategier, virksomheder bruger til at kommunikere med og opretholde et positivt forhold til deres kunder. Målet med kunderelationer er at opbygge langsigtede relationer mellem virksomheden og dens kunder.

      En Customer Relations-grad vil give dig de færdigheder og den viden, der er nødvendig for at få succes i kundeservice og ledelsesroller. Du lærer at udvikle effektive kunderelationer og håndtere kundekontakt. Derudover vil du få en forståelse af forbrugeradfærd, marketingstrategier, public relations, kassedrift og meget mere.

      Med en grad i Customer Relations kan du forfølge en række forskellige karriereveje, såsom marketingchef eller kundeservicerepræsentant. Du kan også finde på at arbejde for offentlige myndigheder eller non-profit organisationer, hvor dine færdigheder kan omsættes i praksis ved at hjælpe andre. Uanset hvor du ender med at arbejde efter endt uddannelse, vil det at have en grad i Customer Relations give dig de nødvendige værktøjer til at få succes i enhver kundevendt rolle.

      En Master of Business Administration (MBA) er en professionel grad givet til dem, der studerer business management på en business school. Forskellige former for analyse og strategi er dækket, herunder drift, markedsføring, finansiering og regnskab.

      Deltidslæring giver mulighed for at opnå en grad eller kvalifikation, selvom man ikke kan gå i skole på fuld tid. Man kan lære i sit eget tempo og gradvist opbygge point, der tæller med til en afsluttende kvalifikation.