$close

Filtre

Se resultater

Deltid Økonomi i Holland - Økonomi -uddannelser i Holland Økonomi

Da strømmen til en MBA og dørene den åbner, netværket det giver, og problemløsning færdigheder, det lærer, behøver business studerende til at være mere engageret i deres uddannelse og til at gøre en bevidst indsats for at forstå, hvad de ønsker at komme ud af deres MBA-grad. Økonomi er et studieområde, der observerer og analyserer samfundets produktion, distribution og forbrug af var… Læs mere

Da strømmen til en MBA og dørene den åbner, netværket det giver, og problemløsning færdigheder, det lærer, behøver business studerende til at være mere engageret i deres uddannelse og til at gøre en bevidst indsats for at forstå, hvad de ønsker at komme ud af deres MBA-grad.

Økonomi er et studieområde, der observerer og analyserer samfundets produktion, distribution og forbrug af varer og tjenesteydelser. Dette emne undersøger hvordan menneskeheden interagerer for at træffe valg med hensyn til fordelingen af ​​ressourcer og rigdom.

De mennesker, sprog og kultur i Nederlandene kaldes "hollandsk ". En moderne europæisk land i dag, Holland bevaret sin meget internationale karakter og er kendt for sin liberale mentalitet. Holland har mange universiteter. Landet har for nylig konverteret deres egne titler i bacheloruddannelsen / master system.Der er to typer af universiteterne: Akademiske (fokuserer mere på teoretisk viden, alias "Universiteit ") eller Applied Sciences (fokuserer mere på praktisk viden, alias "Hogeschool ")

Deltid MBA i Holland - Tag din Deltid MBA i Holland. Alle Deltid MBA program og skole information. Spar tid og kontakte den skole her!

Minimer
Læs mere om at studere i Holland
$format_list_bulleted Filtre
Sorter efter:
Anbefalet Seneste Titel
Maastricht School of Management
Maastricht, Holland

MBA'en er et generalistledelsesprogram, men hos MSM kan du vælge mellem forskellige ekspertisespor for fuldt ud at tilpasse din MBA til dine karriereambitioner eller for at ud ... +

MBA'en er et generalistledelsesprogram, men hos MSM kan du vælge mellem forskellige ekspertisespor for fuldt ud at tilpasse din MBA til dine karriereambitioner eller for at udfordre dig selv på nye og uudforskede områder. Accounting & Finance ekspertisesporet fokuserer på nutidige teoretiske og praktiske spørgsmål inden for regnskab og finans. Ekspertsporet tilbyder kurser i Corporate Governance, Finans i internationale markeder, finansiel regnskab og rapportering og strategisk ledelsesregnskab. Corporate Governance Formålet med dette kursus er at give en forståelse af corporate governance, dvs. hvordan forskellige virksomhedsstrukturer kan føre til en bedre afstemning af ledernes interesser med aktionærernes. Kurset ser på principielle agenturproblemer i virksomheden, værdiansættelsesmetoder og grundlæggende evalueringsteknikker samt ser på de specifikke typer af virksomhedsomstruktureringer og deres implikationer for styringen af virksomheder, der opererer i såvel industrialiserede som udviklingslande. Finansiering på internationale markeder Tekstmaterialerne og cases på dette kursus fokuserer på pengepolitikken, det internationale monetære system, kapitalmarkeder, finansielle institutioner, kort- og langsigtet finansiering. Denne dybdegående viden om finans i bred forstand vil udstyre dig med den væsentlige viden og indsigt, der er nødvendig for at operere på internationale markeder. Økonomisk regnskab og rapportering Dette kursus giver en dybdegående behandling af forskellige avancerede regnskabsaflæggelsesmetoder, der spiller en stor rolle i multinationale virksomheders finansielle rapportering. Det dækker både måling og oplysningsspørgsmål. Emner, der vil blive diskuteret i detaljer, omfatter hensættelser og eventualforpligtelser, finansielle instrumenter, værdiforringelse, virksomhedssammenslutninger og konsolidering af (udenlandske) datterselskaber. Selvom en væsentlig del af kurset vil fokusere på den praktiske anvendelse af International Financial Reporting Standards (IFRS), vil rationalet bag standarderne også blive diskuteret ved hjælp af indsigt fra akademisk litteratur. Strategisk ledelsesregnskab Kurset udstyrer dig med viden om, hvordan forretningsstrategi kan indarbejdes i Management Accounting for at styrke en virksomheds konkurrenceposition. Udover den kritiske analyse af begreber om omkostninger, omkostningsstruktur og omkostningsadfærd, diskuterer kurset også vigtigheden af og tilgang til omkostningskonkurrenter med henblik på at bestemme relativ konkurrenceposition. Den undersøger problemer med præstationsevaluering fra finansielle og ikke-finansielle synspunkter, herunder aktivitetsbaseret omkostningsberegning, total kvalitetsstyring og kvalitetsomkostninger som et konkurrencedygtigt våben. Spørgsmål i forbindelse med levering af relevant regnskabsinformation til ledelsen vil blive analyseret, herunder balanced scorecard og aktivitetsbaseret omkostningsberegning. Konfigureret på en måde, der viser, hvordan sådan information kan bruges til strategiformulering. -
MBA
Fuldtid
Deltid
Engelsk
på universitet
Online
 
Maastricht School of Management
Maastricht, Holland

MBA'en er et generalistledelsesprogram, men hos MSM kan du vælge mellem forskellige ekspertisespor for fuldt ud at tilpasse din MBA til dine karriereambitioner eller for at ud ... +

MBA'en er et generalistledelsesprogram, men hos MSM kan du vælge mellem forskellige ekspertisespor for fuldt ud at tilpasse din MBA til dine karriereambitioner eller for at udfordre dig selv på nye og uudforskede områder. Fra digital transformation, digitalt iværksætteri, big data, cybersikkerhed, online detailhandel til industri 4.0, har den digitale tidsalder en stadig større indflydelse på, hvordan vi lever og arbejder. Digital Economy MBA-ekspertisesporet tilbyder kurser i digital handel og marketing, Big Data & Business Analytics, FinTech og Industry 4.0. Digital handel og markedsføring For at få succes i dag er det ikke nok kun at etablere en e-handelsafdeling af din virksomhed. Organisationer bør bruge teknologi og data til at imødekomme den nye digitale kundes behov og forventninger. Kundernes adfærd og forventninger har ændret sig; kunder forventer, at sociale medier og mobilapplikationer guider dem gennem hele købsrejsen fra online til offline og omvendt. Mere end nogensinde skal organisationer sætte kunden i centrum af deres vækststrategi og give dem en unik rejse. At integrere online- og offlineverdenen i en unik holistisk oplevelse vil være det nye normale. I løbet af dette kursus lærer du om de vigtigste drivkræfter, som i øjeblikket peger på retningen for måden, hvorpå forretninger drives. Vi diskuterer, hvordan du genskaber din virksomhed, lærer, hvordan du styrker vækststrategien, og hvordan du tackler digitaliseringens konkurrencemæssige udfordringer. Vi fokuserer på de vigtigste egenskaber ved de nye "sælgende" koncepter, udforsker Omnichannel-tilgangen og det forenede handelskoncept. Vi lærer, hvordan man designer en succesfuld kundeoplevelsesstrategi. Anden del af kurset fokuserer på markedsføringsaspekterne af digital detailhandel. I vores nuværende digitale økonomi er det vigtigt for virksomheder at forstå de unikke styrker, muligheder og begrænsninger ved de forskellige digitale markedsføringsmuligheder. Evnen til at forstå strategier for at bruge en korrekt kombination af kanaler og indsigt til korrekt fortolkning af data og resultater er også nødvendig. Big Data & Business Analytics Big data genereres af alt omkring os, kontinuerligt og i alle sektorer og funktioner i den globale økonomi. Det kommer fra flere kilder, i en række forskellige formater, og ankommer i både høj lydstyrke og høj hastighed. At være i stand til at bruge denne enorme ressource vil hjælpe dig med at træffe effektive strategiske beslutninger. Dette kursus ser på, hvor vi kan finde data, hvordan vi kan transformere dem, og hvordan vi kan bruge dem i beslutningsprocessen. Du får indsigt og viden om, hvordan big data skaber værdi ved at gøre information transparent. Dette giver dig mulighed for at træffe bedre beslutninger vedrørende effektivitet, ydeevne og risikostyring. Det sørger for en bedre markedssegmentering og giver virksomheder mulighed for bedre at skræddersy produkter til forbrugernes behov, såvel som at give væsentlig information til den næste generation af produkter. FinTech En hype eller en seriøs finansgren? Bør ledere kende til fintech? Hvor er pengene? Skal vi investere i kryptovalutaer eller NFT'er? Svarene vil blive givet i dette kursus, som vil introducere dig til højteknologi og innovativ strategitilgang. Forskellige funktionelle områder af FinTech vil blive behandlet, såsom betalinger, (personlig) bankvirksomhed, digitalt udlån, formueforvaltning, Insurtech, kapitalmarkeder, SMB, fast ejendom og realkreditlån. Derudover vil vi diskutere teknologier som Cloud, API, Low-Code, AI & ML, Blockchain & DLT. Finansielle forretningsmodeller vil blive analyseret, herunder DeFi (bl.a. Er det bedre at satse eller skaffe likviditet, på Lido eller Nexo eller andre steder?) og Fintech-investeringsøkosystemet. I slutningen af forløbet vil du kunne svare på, om FinTech får en plads i din organisation, ved siden af traditionel økonomi. Industri 4.0 Industri 4.0, ellers kendt som den fjerde industrielle revolution, er blevet et centralt diskussionspunkt for nutidens virksomhedsledere. Med stigningerne i digitalisering og automatisering ser vi en radikal udvikling inden for sammenkobling, der påvirker både den professionelle og den personlige verden. Ledelse ved grænsefladen, hvor mennesket møder maskinen, bliver sløret og kræver, at virksomhedsledere omfavner nye perspektiver og reagerer på nye muligheder. Dette kursus ser på, hvordan forretning bliver påvirket af automatisering og brugen af robotter i produktionsprocesser, cyberfysiske systemer (såsom medicinsk overvågning eller proceskontrolsystemer), tingenes internet (internetværk mellem fysiske enheder) og cloud computing (hvorved internettet tillader delt computerbehandling af ressourcer samt data med andre enheder on-demand). -
MBA
Fuldtid
Deltid
Engelsk
på universitet
Online