MBA inden for byggeri og infrastruktur

London South Bank University

Studiebeskrivelse

Læs den officielle beskrivelse

MBA inden for byggeri og infrastruktur

London South Bank University

Denne specialiserede MBA vil udvikle dine kritiske ledelsesmæssige færdigheder, viden og tilgange i forbindelse med indkøb af ejendomme, planlægning, projektledelse og kundestyring. Forbered dig på lederroller i ejendoms- og byggesektoren. Hele tiden tager vi en holistisk tilgang til strategisk lederskab for bedst at forberede dig til at reagere på forretningsændringer, globalisering og organisatoriske kompleksiteter.


7 grunde til at tage din MBA her

  1. Fleksible leveringsformer:
    Designet til at passe travle højtstående fagfolk - Blok Mode - Komplet i 12 måneder, med klasser fredag ​​(dag og aften) plus lørdag.
  2. Administrere nøgleforhold i byggeprojekter:
    forstå projektledelsesprocessen fra start til færdiggørelse forstå betydningen af ​​briefing processen administrere indkøb for at imødekomme kundernes krav - og processen med at vælge konsulenter og entreprenør.
  3. Avanceret din ejendoms viden:
    Lav ejendomsvurderinger, værdiansættelser, markedsundersøgelser for en foreslået udvikling, og vurder planlægningspolitikker og beslutninger, især de økonomiske konsekvenser for udviklingsplanen for planlægningsforhold og planlægningsforpligtelser.
  4. To boliger weekender:
    intensiv læring, livs coaching, netværk og færdighedsudvikling weekender - hvor du kan lære af (og med) dine medmenneske MBA deltagere.
  5. Live case-study læring:
    konsolidere og anvende din læring til virkelige forretningssituationer og foreslå klare, bevisbaserede løsninger til nutidige forretningsproblemer.
  6. CMI faglig akkreditering:
    mulighed for at opnå det Chartered Management Institute (CMI) niveau 8 certifikat i strategisk ledelse og ledelse.


En MBA udvikler sig

  • din analytiske forståelse af international forretning gennem kritisk analyse af nye koncepter, ledelsesmæssige praksis og alternativer
  • Din strategiske tænkning anvendes på en forretningsmæssig kontekst
  • Dine evner til at lede forandringer, træffe beslutninger, tilpasse sig skiftende omstændigheder, virksomhed og bæredygtighed
  • din kulturelle intelligens i et stadig mere multikulturelt globaliseret erhvervsmiljø
  • De forretningsanalyseteknikker du har brug for, herunder evnen til at vælge de relevante analytiske værktøjer.


Efter afslutning

  • Du integrerer funktionel viden og anvendte strategiske ledelsesevner til succesfuldt at forvalte, forhandle, lede og styre hold gennem det konstant skiftende miljø for at opnå organisatoriske mål;
  • du vil forstå forretningspartnere, ressourcer og finansiering; maksimere effektivitet for at tilføre værdi til en organisation og samfund
  • du vil have en rig forståelse af de procedurer og teknikker, der bruges til at styre byggeprojekter såvel som den sammenhæng, inden for hvilken ejendomsudvikling beslutninger er lavet
  • du vil kritisk analysere, vurdere og træffe velinformerede beslutninger inden for rammerne af komplekse globale forretningsmiljøer med særlig henvisning til bygge- og infrastrukturforvaltningsindustrien;
  • Som MBA-kandidat kan du være sikker på, at du vil lykkes i en bred vifte af ledelse, lederroller og iværksætterroller uafhængigt af industri eller sektor.


akkrediteringer


Hovedkursusinformation - bestilt efter tilstand

Mode


moduler

  • Inde i den moderne organisation
  • Oprettelse af en transformationsorganisationsstrategi
  • Ledende ændring, ydeevne og effektivitet
  • Anvendt management consultancy
  • Indkøb og ledelse af byggeri
  • Ejendomsudviklingsproces
  • MBA forretningsprojekt


beskæftigelsesegnethed

Beskæftigelsesudsigterne er gode. Specialbyggeri og infrastruktur moduler er specielt designet til at udvikle nøglefærdighederne i planlægnings- og udviklingsvurdering, som anvendes af udviklings- og planlægningspersonale, samt nøglekompetencer i projektledelse, der anvendes af byggearbejdere.

På denne MBA vil du også udvikle en holistisk tilgang til strategisk lederskab. Den personlige udvikling fokuserer på kurset afspejler de færdigheder, der kræves fleksible roller i styring på tværs af en række organisatoriske kulturer og funktioner inden for multinationale virksomheder.

Vi er Årets Universitet for Graduate Employment - Times og Sunday Times Good University Guide 2018.

På LSBU ønsker vi at sætte jer op for en vellykket karriere. I løbet af dine studier - og i to år efter at du har eksamen - har du adgang til vores Employability Service, som omfatter:

  • Et online bord hvor du kan se en bred vifte af placeringer: deltid, heltid eller frivillig. Du kan også komme ind for at se vores rådgivere om jobannoncer, som altid er tilgængelige for at hjælpe dig med at tage det næste skridt i din søgning.
  • Vores Careers Gym tilbyder gruppearbejder på CV'er, interviewteknikker og arbejdsoplevelse samt regelmæssige præsentationer fra arbejdsgivere på tværs af en række sektorer.

Vores Student Enterprise-team kan også hjælpe dig med at starte din egen virksomhed og udvikle værdifulde iværksætterfærdigheder.


Undervisning og læring

Kerneområderne er baseret på følgende hovedtemaer:

  • Inde i den moderne organisation
  • At skabe transformativ konkurrencefordel
  • Ledende Ændring, Ydelse og Effektivitet
  • Anvendt Rådgivning

Hver af disse fire temaer er informeret af seks tråde af fagspecifikke viden: økonomi, regnskab og finansiering, human resource management, drift og projektledelse, markedsføring og ledelse og strategisk ledelse. Modulets levering er sekventiel, så du er i stand til at anvende de nyeste ledelsesteorier til en realistisk situation i en holistisk tilgang fra begyndelsen.

Selvom erhvervelsen af ​​viden og forståelse vil blive leveret gennem en række strategier, er brugen af ​​real-life case studies centralt for vores undervisnings- og læringsstrategi.


Strategi for undervisning og læring

Real life case study

Ved kursets start vælger hver deltager en casestudie (eller casestudier, hvis man ikke dækker alle scenarier) baseret på deres disciplinære baggrund og / eller den valgte MBA-smag. Undervisningsmetoderne er integreret gennem de fire kernemoduler og demonstreret i eksempler og anvendt på casestudiet. For eksempel er det under det første modul - Inside the Modern Organization - casestudiet brugt, så deltageren kan løse de centrale problemer i de forskellige disciplinærstrømme.

Master klasser

En række masterklasser leveret af eksterne eksperter inden for de forskellige fagområder vil blive leveret i løbet af det akademiske år, så vores studerende kan engagere sig i moderne ledelsesproblemer.

Bolig weekender

To boligbegivenheder vil støtte eleverne til at lære

Forelæsninger, seminarer og workshops

Hver af de fire kernemoduler vil blive leveret af et team af akademikere fra hver af fagdisciplinstrømmen. Interaktive seminarer og workshops skal understøtte foredragene og fokusere på små gruppers aktiviteter for at stimulere deltagernes aktive deltagelse i løbet af akademiet, udvikling af peer learning, deling af viden og support blandt de forskellige studerende.

Selvforvaltet læring

Selvforvaltede læringsaktiviteter, der supplerer og konsoliderer klasseværelsesbaseret aktivitet, omfatter: læsning af tekster og relevante tidsskrifter, anvendelse af viden til yderligere problembaserede øvelser, deltagelse i kursusarbejde, gruppediskussion, gennemgang af nøgleemner og eksamensforberedelse, hvor det er relevant. Mange af disse aktiviteter understøttes af det virtuelle læringsmiljø (VLE).


Viden og færdighedsudvikling

Programmet giver dig mulighed for at udvikle og demonstrere viden og færdigheder inden for en række områder som beskrevet nedenfor.

Viden og forståelse

Efter afslutningen af ​​programmet vil den succesfulde studerende have viden og forståelse af:

  1. forretningsmæssige interessenter, ressourcer og finansiering og hvordan man maksimerer effektiviteten for at skabe værdi for en organisation og et samfund.
  2. virkningen af ​​de eksterne kræfter på erhvervsorganisationerne, forretningsetikens rolle og virksomhedernes ansvar for at bestemme konkurrencefordel.
  3. de vigtigste funktionelle ledelsesområder og deres indbyrdes forhold.
  4. Forvaltning og udvikling af mennesker inden for organisationer.
  5. de faktorer, der afgør organisationens strategiske kapacitet, præstation og succes.
  6. de centrale teoretiske og kontekstuelle spørgsmål vedrørende ledelse, ledelse og forretningskultur i en global sammenhæng.
  7. strategiske tilgange til organisationsdesign, ledelsesændring, bæredygtig organisationsudvikling, herunder forvaltning af mangfoldighed. og
  8. Udvikling af passende forretningspolitikker og strategier i en skiftende sammenhæng for at imødekomme interessenternes interesser.

Intellektuelle færdigheder

Du vil udvikle dine intellektuelle evner, så du kan:

  1. kritisk evaluere og anvende analytiske koncepter og teknikker i rektor.
  2. funktionelle ledelsesområder.
  3. tænk kritisk og kreativt organisere tanke, analyse, syntese og kritisk vurdering.
  4. integrere, vurdere og evaluere data / beviser, funktionelle / ledelsesmæssige begreber og teknikker til analyse, evaluering og løsning af komplekse tværfaglige problemer.
  5. analysere komplekse ledelsesproblemer, lave lyddomme og beslutninger i mangel af komplette data.
  6. formulere strategiske anbefalinger og udvikle effektive virksomhedsstrategier, der er analytisk sunde, operationelt gennemførlige og etiske.
  7. undersøge et stort ledelsesproblem eller spørgsmålet om elevernes valg i dybden gennem køretøjet af MBA-projektet.

Praktiske færdigheder

Du vil erhverve og udvikle praktiske færdigheder, så du kan:

  1. vælg og demonstrer passende ledelsesstil for situationer og teamarbejdsfærdigheder.
  2. udvikle en forståelse / forståelse for, hvordan man kan tilpasse ledelse og strategi på tværs af kulturer.
  3. forstå og brug økonomiske, finansielle og markedsmæssige oplysninger.
  4. administrere, gennemgå og belønne præstationer ved brug af forskellige værktøjer til forbedring af organisatoriske præstationer.
  5. genkende situationer, hvor etiske spørgsmål opstår og anvende etiske, samfundsmæssige og organisatoriske værdier på situationer og valg.

Overførbare færdigheder

Du erhverver og udvikler overførbare færdigheder, så du kan:

  1. kommunikere effektivt ved hjælp af en række medier, herunder udarbejdelse og vurdering af virksomhedsrapporter; herunder at lytte til, forhandle med og overtale og påvirke andre.
  2. styre og udvikle sig selv og udvikle sig som en reflekterende praktiserende læge udøve følsomhed over for mangfoldighed hos mennesker og forskellige situationer og fortsæt med at lære og reflektere på din arbejdsplads.
  3. udføre effektivt inden for et holdmiljø og genkende og udnytte andres bidrag til gruppeprocesser udføre teamvalg, delegation, udvikling og ledelse.


Adgangskrav

  • Mindst 3 års relevant ledelseserfaring og mindst en 2: 2 UK Honours-grad eller international tilsvarende
  • Engelsk sprogkrav på mindst IELTS Level 6.5 eller Trinity (fra Det Forenede Kongerige) og opfylder UK Visa-krav til internationale studerende.

Vi kan interviewe ansøgere (ansigt til ansigt eller via Skype) før universitetet tilbyder et tilbud om at studere.

Alle moduler kan ændres af universitetet og kan afvige fra de moduler, du tilbydes under dine studier.

Denne skole tilbyder programmer i:
  • Engelsk


Sidst opdateret June 10, 2018
Varighed og pris
This course is Campusbaseret
Start Date
Startdato
Jan. 2019
Sep. 2019
Duration
Varighed
1 - 2 år
Deltid
Fuldtid
Price
Pris
14,800 GBP
Heltid: £ 14800. År 1 Deltid: £ 14800
Information
Deadline
Locations
Det Forenede Kongerige - London, England
Startdato : Jan. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Startdato : Sep. 2019
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Dates
Jan. 2019
Det Forenede Kongerige - London, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen
Sep. 2019
Det Forenede Kongerige - London, England
Ansøgningsfrist Kontakt skolen
Slutdato Kontakt skolen