MBA i Marketing Management
Exeed College
Nøgleinformation
Campus placering
Lingvistik / Sprogvidenskab
Engelsk
Studieformat
Fjernundervisning
Varighed
12 Måneder
Hastighed
Fuldtid
Studieafgifter
AED 32.000 *
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Kontakt skolen
* fleksibel afdragsordning
Introduktion
På dagens marked spiller marketingafdelingen en stor rolle i at styre produkter og brands og nå ud til kunder udover at hjælpe forskerteamet eller produktteamet med at designe futuristiske produkter. Marketing management er processen med at udvikle strategier og planlægning for produkter eller tjenester, annoncering, kampagner, salg for at nå det ønskede kundesegment. En marketingchef er ansvarlig for brandrevision, marketingstrategi, implementering og planlægning, marketingprojektledelse, international markedsføring og kundeforholdsstyring. Marketing Management (MM) specialiseringen dækker modulerne om international markedsføring, kundesegmentering, Customer Relationship Management, Brand Management, Produktlancering, Marketing Plan Development, Marketing Communication, Product Launch og Management, Market Entry Strategies og Distribution. Programmet vil også dække modulerne om produktstrategier og prissætning.
Den etårige MBA (Master of Business Administration) i Marketing Management er et omfattende program designet til marketingmedarbejdere, der ser frem til en stor karriere inden for marketingdomænet. Efter afslutningen af programmet vil eleverne blive tildelt et Post Graduate Extended Diploma in Marketing Management fra Cambridge International Qualifications, Storbritannien, og en MBA i Marketing Management ved Universidad Catolica de Murcia, UCAM.
Levering – online
Programmet vil blive leveret gennem state of the art online læringssystem, og alle elever vil have adgang til internationale tidsskrifter og bøger. Alle programmerne vil blive leveret af internationale fakulteter, og studerende kan deltage i live-forelæsninger fra senior internationale fakulteter ved at logge ind på systemet. Alle sessioner vil blive optaget, og de studerende kan lytte til forelæsningerne i deres fritid. LMS'et har mulighed for tvivlsafklaringssessioner og online klasseværelsesaktiviteter. Undervisningen afholdes to gange om ugen (søndag og tirsdag) i tre timer hver.
Indlæggelser
Om skolen
Om UCAM (Universidad Catolica de Murcia) – Murcias katolske universitet
UCAM er et universitet med ekspertise baseret i Murcia, Spanien. Fra og med 1995 har UCAM en aktiv elevbase på 21.000 elever og har et akademisk personale på mere end 1000. MBA-programmet ved UCAM, Murcia, Spanien er akkrediteret af ANECA, og universitetet er medlem af ENQA, Universia, og EUA. UCAM har et strategisk partnerskabsnetværk af mere end 300 universiteter, herunder Stanford, National University of Singapore og National Technological University. UCAM har et strategisk partnerskab med brancheledere, herunder Coca-Cola, Microsoft, Soft og SAP. Betragt som University of Sports, UCAM har mere end 20 olympiader som sine alumner.
Om CIQ
Cambridge International Qualifications er et internationalt tildelingsorgan baseret i Det Forenede Kongerige. CIQ uddeler fagfolk over hele verden inden for ledelse og teknologi og har et progressionspartnerskab med fremtrædende universiteter over hele verden. CIQ er medlem af European Association for Quality Assurance in Higher Education, og programmerne for CIQ er godkendt af TQUK og NCFE. CIQ er også en virksomhedslæringspartner for mere end 100 organisationer over hele verden.