MBA i International Business Marketing Specialization

Generelt

Program beskrivelse

organisation

Uanset om man skal organisere en virksomheds tilstedeværelse på et show, at identificere de rigtige kommunikationskanaler, tilpasse sit produkt til det lokale marked, forstå forbrugernes købsadfærd eller fremhæve dets produkter, relaterede funktioner International markedsføring er vigtig for, at et brand kan få succes i dets internationale udvikling. For at imødekomme disse kvalifikationsbehov har ILCI Business School besluttet at åbne en specialisering inden for marketing og digital.

I løbet af to år har MBA- programmet i International Business Specialization Marketing

Baseret på International Business MBA giver det studerende mulighed for at tilegne sig de færdigheder, der er nødvendige for at udvikle en international virksomhed, mens de specialiserer sig i en af de 5 kvalifikationer inden for certificering, som vedrører design af marketingelementer, der tillader til virksomheden for at markedsføre produkter og tjenester internationalt.

AIMaD MBA fokuserer mere specifikt på produktmarkedsføring og kundemarketing, hvilket gør det muligt for studerende at deltage på en operationel måde i kundeloyalitet og salgsudvikling via reelle eller digitale kanaler.

Ud over målsætningerne for den træning, der er defineret ovenfor, er målene for marketing-specialiseringen

  • Beher værktøjer til marketing og digital marketing
  • Ved, hvordan man analyserer og forstår et specifikt marked
  • Definer en markedsføringsstrategi
  • Definer den operationelle positionering af et produkt, brand eller virksomhed på et nationalt eller internationalt marked.
  • Deltag i konstruktionen og implementeringen af marketingstrategien
  • Mål effektiviteten af de gennemførte handlinger.
  • Udvikle en produktinnovationsstrategi128614_rsz_icons8-team-m0oste_mjsi-unsplash.jpg

styrker

  • Niveau I certificeret titel (2)
  • Erhvervelse af marketingværktøjer og digital marketing
  • Bliv opmærksom på den digitale transformation i internationale børser og brug de digitale værktøjer tilpasset det målrettede marked
  • Specialisering i International Business Development
  • Fordypning i den professionelle verden

muligheder

  • International kundeforholdschef
  • International salgsfremmende manager
  • Projektleder eller international marketingmission
  • Leder (fe) af internationalt brand
  • Web Marketing Manager

Bekymret offentlighed

Bac 3-niveau i økonomi eller ledelse eller Bac 4-niveau i international marketing eller international ledelse

program

1. og 2. år

  • Internationale udvekslingsrammer
  • Internationale kontrakter
  • Internationale salgsteknikker
  • Internationalt udbud
  • Interkulturel forvaltning
  • Geopolitik - landestilgang
  • Ledelse og ledelse
  • Valg af et marketingnetværk og opsætning af et distributionsnetværk
  • Måling af markedsføring og salgsydelse
  • International forretningsudviklingsstrategi
  • International salgsfremme
  • Projektledelse
  • Professionel coaching
  • Brand marketing
  • Kreativ og reklamestrategi
  • CRM (styring af kundeforhold)
  • Markedsundersøgelser og ur
  • International risikostyring
  • International Marketing
  • SEM SEO SA SMO
  • Stor distribution merchandising
  • International kommerciel prospekt
  • Big Data Seminar
  • Innovativt projektoprettelsesseminar
  • Social media strategi
  • Sprog og kultur
  • Forretningsbesøg
  • Professionelt projekt
  • Mission in Business
Senest opdateret Mar 2020

Om skolen

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Læs mere

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Minimer
Paris , Paris + 1 Mere Mindre