MBA International Business Development

Generelt

Program beskrivelse

Organisation

Takket være liberaliseringen af handel og investeringer og udviklingen af teknologi er udbredelsen af international forretning steget markant i den sidste del af det tyvende århundrede. I dag påvirker den globale konkurrence næsten alle virksomheder - uanset størrelse. Mange kildeleverandører fra udlandet og konkurrerer endnu mere mod produkter eller tjenester, der stammer fra udlandet. Den internationale forretning er fortsat et bredt koncept, der omfatter de mindste virksomheder, der kan eksportere eller importere med forskellige lande, såvel som de største globale virksomheder med integrerede operationer og strategiske alliancer over hele verden.122025_pexels-photo-618613.jpeg

MBA i international forretningsudvikling hjælper på 2 år med at forstå de ledelsesmæssige, funktionelle og operationelle krav fra internationale organisationer til at forbedre udviklingen af internationale virksomheder.

MBA International Business Development er designet til at kombinere passende forretningspraksis, ledelsesmuligheder og ledelsesevner med en dybdegående forståelse af internationale udviklingsmål og processer. Denne kombination giver kandidaterne de nødvendige kapaciteter til at planlægge, organisere og levere internationale udviklingsprogrammer og projekter.

Programmet er organiseret for at hjælpe studerende med at opnå følgende centrale læringsresultater:

  • Kompetencer i global ledelse og strategi
  • Kompetencer i marketing og promovering
  • Kompetencer i kommerciel udvikling og forhandling
  • Kompetencer i internationale kommercielle transaktioner og supply chain management
  • Kompetencer i international ledelse.

Ved afslutningen af disse kurser vil du være i stand til at få et internationalt overblik over en virksomhed, identificere og analysere problemer for at løse dem og hjælpe en virksomhed med at udvikle en international forretning.

Varighed: 2 år

Starter: Forår

Krav:

  • 3-årig grad (180 ECTS) for det første år
  • 4-årig grad (240 ECTS) for andet år

Nøglefunktioner

  • Grad certificeret niveau I af RNCP (5)
  • Dyb indsigt i international ledelse
  • Udvikle færdigheder inden for international forretning
  • Højt kvalificeret fakultet
  • 100% undervises på engelsk
  • program i Paris

Jobs Åbninger

  • International Project Manager
  • International produktchef
  • International Marketing Manager
  • Import / eksport manager
  • International Business Developer

Program

  • Kommunikationsegenskaber
  • Tværkulturel forhandling i Europa
  • Customer Relationship Management
  • Økonomi og det europæiske marked
  • International Business Law
  • Internationale salgsteknikker
  • International sourcing
  • Ledelse
  • Ledelsesberetning
  • Marketing Management
  • operationer
  • Projektledelse
  • Offentlig talende kommunikation
  • Sociale netværk og digital markedsføring
  • Strategisk Marketing
  • Praktik (valgfri hvis arbejdserfaring)
  • Fransk (valgfrit)

Senest opdateret Mar 2020

Keystone-stipendium

Oplev de muligheder, vores stipendium kan give dig

Om skolen

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Læs mere

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Minimer
Paris , Paris + 1 Mere Mindre