MBA International Business Development (option Luksus og gæstfrihedsstyring)

Generelt

Program beskrivelse

Organisation

Den voksende profil på markedet for luksusmærker giver en unik mulighed. Du kan fremme din marketing- og ledelsesekspertise og gå ind i denne specifikke og dynamiske markedssektor i Paris.

Det uddannelsesmæssige indhold af MBA International Business Development, option Luxury og Hospitality Management ved ILCI Business School sikrer en løbende indsats for at forbedre internationale ledelsesevner og give den optimale udvikling af sådanne personlige kvaliteter som initiativ, teamwork eller kritisk tænkning.

Ved afslutningen af disse kurser har du erhvervet viden, teknikker og know-how til effektiv beslutningstagning inden for international ledelse og international markedsføring inden for luksus- og gæstfrihedsområdet.

Derudover vil du være i stand til at analysere den aktuelle økonomiske kontekst, markedstendenser, hovedvirksomheder og agenter, der udgør sektoren for luksusvarer.

122026_pexels-photo-1249158.jpeg

Varighed: 2 år

Starter: Forår

Krav:

  • 3-årig grad (180 ECTS) for det første år
  • 4-årig grad (240 ECTS) for andet år

Nøglefunktioner

  • Grad certificeret niveau I af RNCP (5)
  • Dyb indsigt i international ledelse inden for luksus og gæstfrihed
  • Udvikle færdigheder inden for international forretning inden for luksus- og gæstfrihedsområdet
  • Højt kvalificeret fakultet
  • 100% undervises på engelsk
  • Et års program i Paris

Jobs Åbninger

  • Produktchef inden for luksus og gæstfrihed
  • Luksus salgschef
  • Brand business manager
  • Luksusprojektleder
  • Luksusudvikler
  • Public Relations Manager

Program

  • Kommunikationsegenskaber
  • Tværkulturel forhandling i Europa
  • Customer Relationship Management
  • Økonomi og det europæiske marked
  • International Business Law
  • Internationale salgsteknikker
  • International sourcing
  • Ledelse
  • Ledelsesberetning
  • Marketing Management
  • operationer
  • Projektledelse
  • Offentlig talende kommunikation
  • Sociale netværk og digital markedsføring
  • Strategisk Marketing
  • Luksus sektorer
  • Luksus geopolitik og forbrugeradfærd
  • Management af vinindustrien
  • Praktik (valgfri hvis arbejdserfaring)
  • Fransk (valgfrit)

Senest opdateret Okt 2019

Om skolen

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Busi ... Læs mere

The Institut de Langues et de Commerce International (ILCI) is a private institution of higher education. Founded in 2004, the Institut de Langues et de Commerce International is an International Business School and a Language Institute offering a wide range of specialized programs in General Management, International Business, Marketing, Communication and Languages in 3 or 5 years. The ILCI is a Business School welcoming diversified profiles in an international environment focused on business, innovation and communication. We also aim for our students to improve their language skills in French, English or Chinese in order to become business leaders who take initiatives and can work on multicultural teams. Minimer
Paris , Paris + 1 Mere Mindre