Differential Course

Lærere med teoretisk og praktisk erfaring i Strategisk markedsføring og detaljerne i Retail; Succes Cases studier med små, mellemstore og store organisationer; Infrastruktur kompatibel med standard krav i vores målgruppe; praktisk erfaring og tilstedeværelsen af ​​inviterede fagfolk i nogle moduler.

MÅL

Blandt de vigtigste mål for MBA, kan vi fremhæve:

  • At give den nødvendige viden i praksis rettet til planlægning, udvikling og kontrol af aktiviteter i forbindelse med Retail Marketing.
  • Stærke Elever med tekniske redskaber og skabe de nødvendige parametre for at behandle spørgsmål unikke for centrale temaer i Strategic Marketing.
  • Direkte særlig vægt på salgsteknikker og forfremmelser udført af konkurrencedygtige markeder og høj ydeevne.

TARGET

Fagfolk, der arbejder i detail- eller ønsker at udvikle deres færdigheder rettet mod Marketing.

METODE

Kurset vil blive udviklet gennem forskellige undervisnings- / læring teknikker for at muliggøre aktiv deltagelse i opbygningen af ​​viden. Professor giver overvågning skole materiale. Vil blive brugt, efter arten og hensigtsmæssigheden af ​​hver disciplin, forskellige metoder såsom casestudier, spil og simulationer, konferencer, foredrag, seminarer, rettet studier, gruppearbejde, praktiske klasser i laboratorier, debatter og udvekslinger eksperimenter.

Program undervist i:
  • Portuguese (Brazil)

Se 11 flere kurser fra Grupo Tiradentes »

Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Mar 2020
Duration
429 timer
Fuldtid
Price
10,503 BRL
27 rater af R $ 389,00 til R $ 10,503.00
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
Mar 2020
End Date
Ansøgningsfrist

Mar 2020

Location
Ansøgningsfrist
End Date