mba01

Den MBA PROTOKOL, skabelse, design og styring af BEGIVENHEDER , The International School i protokol Det er en meget konkurrencedygtig program, der forbereder og gør det muligt for studerende fagligt for udviklingen af ​​Skabelsen, Design og Event Management og institutionelle forbindelser.

Dette program er udviklet, baseret på industri vækstprognoser tyder på, at al den deraf følgende stigning i budgettet øremærket til organisationer skaber firmaarrangementer.

I øjeblikket er de fleste virksomheder kræver tallet en ekspert i institutionelle relationer og event-orienterede business management og parat til at slutte sig til bestyrelser og styregrupper.

Dette program reagerer på en større efterspørgsel efter event fagfolk, der søger ikke kun store virksomheder, men også små og mellemstore.

Det udvikler i 60 ECTS-point og fokuserer på praktisk indhold og designet til at udvikle iværksætterånden og resolut karakter.

Det henvender sig til folk, der søger uddannelse i skabelsen, design og styring af enhver form for begivenhed, udvikling som ledere med strategisk vision og iværksætteri, på forskellige niveauer af organisationerne.

Programmet udvikler, som en differentiator til andre undersøgelser af denne type, ikke kun traditionelle byggeteknikker, design og event management, men kendskabet til de parametre, der vil forme aktiviteter i forbindelse med afholdelse af arrangementer identificeret primært tre klare tendenser, der bør medtages i programmerne:

  1. BUSINESS VÆRDIER
    Først fremtrædende erhverve behandling af faglig udvikling ikke kun inden for loven, men af ​​etik, værdier og social ansvarlighed er udviklet af institutionen, der involverer den faglige udvikling af disse værdier.
  2. Nye offentlige og nye beskeder
    undersøgelser til en ny generation af forbrugere med nye funktioner, behov og krav superlativ måde påvirker de transformationer af virksomhederne er rettet mod tilpasning.
  3. BRUG AF mobilapplikationer i begivenhederne
    viden om disse teknologier vil blive udviklet som en måde at udvide den globale kommunikation og publikum forbinde med hinanden for at optimere inddragelse af deltagerne

Differential aspekter

  • Det er den første Master tilbyder omfattende uddannelse inden for protokol Marketing, reklame, public relations og kommunikation i at tilrettelægge arrangementer.
  • Fakultetet består ligeligt af lærere og specialister arbejder fagfolk, der bringer en dobbelt syn, akademisk og praktisk indhold.
  • Den professionelle og internationale profil studerende på dette program gør netværksmuligheder vil stige eksponentielt.
  • Platformen, som Mesteren udvikler bringer de seneste innovationer i online undervisning, have mange ressourcer til at lette den pædagogiske erfaring og leverer konstant overvågning af den studerende.
  • forskellige sessioner undervist master classes på prestigefyldte fagfolk forklare dagsordenen og dele sine erfaringer.

Færdigheder og kompetencer

Studerende erhverve de værktøjer, færdigheder og evner, der er nødvendige for at opfylde de nødvendige beslutninger i hele processen med at organisere en begivenhed siden starten og implementering til styring af post-begivenhed, gennem læring af specifikke emner af skabelse, design og event management og cross materialer, der vil give dig mulighed for at udvikle de nødvendige funktioner, der skal anvendes ved et arrangement om spørgsmål af strategisk markedsføring, ledelse, Corporate Communication, protokollen og alle relaterede discipliner inden for kommunikation.

Dette er for at give de studerende viden om cross arme, der rækker ud over deres egen ekspertise i behovet for at arbejde i koordination med andre afdelinger i feltet dela institutionelle kommunikation gennem udvikling af firmaarrangementer.

Deres primære mål er at udvikle en række færdigheder, evner og holdninger studerende til at udøve sin rolle som koordinator og teamledelse i udviklingen management begivenhed, altid fra et samlet overblik over de overordnede mål for virksomheden , at hjælpe den generelle retning i at optimere virksomhedens resultater.

Gennem udvikling af den erhvervede viden, en række færdigheder og kompetencer, som gør det muligt at forene for den forretningsmæssige viden med dem, til behandling af mennesker med hensyn til forhandling, kommunikation og ledelse selv og alle dem, vil blive styrket til de er nødvendige for oprettelse, udformning og forvaltning af firmaarrangementer.

-Visibility Og strategi:

Få et klart overblik over, hvad der nu, og være klar over den overordnede forretningsplan og kommunikation til at arbejde i henhold til fælles mål

Gennemgang Information:

Til at styre driften af ​​alle interne informationssystemer, teknisk forskning markedet og alle tilgængelige interne og eksterne kilder til at vide hvor man kan se at fange oplysninger. De kontakter på højt niveau, bør netværk af arbejde, familieliv, venskaber, publikationer mv være disses konstant viden, der vil bekræfte eller forme visionen.

-Forstå Forretning og globalt udsyn:

Ved udmærket alle singulariteter af virksomheden og de teknikker og metoder til at udvikle det strategiske kort over begivenheden i sit design og de dele, der vil blive påvirket. Du skal have en global tankegang, der tillader dig at se organisationen i forhold til alle parter, der danner internt og eksternt med tilhørende.

Jeg forsøger at mennesker:

Bly og administrere teams for deres medlemmer at nå deres mål, har den nødvendige motivation og kan udvikles som mennesker og fagfolk.

formidlingssammenhænge:

Mastering kommunikationsteknikker og effektive præsentationsteknik. Kommunikationsfærdigheder er grundlæggende.

-Techniques Trading

Kom godt i en høj forhandlingsstyrke, ved hjælp af de teknikker, der er nødvendige for at opnå de bedste resultater i forholdet mellem forskellige offentlige berørt i tilfælde.

-udvikling Af projekter:

At implementere og eksekvere de strategier, der er defineret

-Evaluering Og kontrol:

Etablere kontrolsystemer i udviklingen ledelsesfunktioner og evaluere resultater.

Personlige -Skills:

Udvikling af færdigheder i forbindelse med følelsesmæssig intelligens (selvbevidsthed, selvkontrol og selv-motivation) og social intelligens (gruppen tillid, bidrag erfaring, aktiv lytning, etc.)

-Evolution Og ændring:

Vel vidende korrekt håndtere ændringer i eksterne og interne miljøer og eventuelle kriser produceret af disse ændringer.

-stil egen indsats:

Opret en ledelsesstil at motivere folk og forene dem mod det samme mål.

Program

Modul 1: Design, Byggeri og Planlægning Arrangementer - 6 ECTS-
Indhold:

  • den Briefing
  • Kreativitet og innovation begivenhed
  • strategisk planlægning
  • Project Management
  • Time Management
  • forretningsplan

Modul 2: Ledelse og Corporate Event Management - 8 ECTS


Indhold:

  • Fundamentals of Economics
  • Management færdigheder
  • Ledelse og Team Management
  • MBO
  • Coaching
  • CSR og bæredygtighed
  • talsmand træning

Modul 3: Håndtering af Global Kommunikation Begivenhed - 4 ECTS-


Indhold:

  • General Communication Theory
  • Pressen kontor ved arrangementer
  • Medierne i arrangementer

Modul 4: Markedsføring i events-3 ECTS


Indhold:

  • begivenhed Marketing
  • Behandling markeder
  • Den corporate image i arrangementer

Modul 5: Reklame og Public Relations i events-3 ECTS


Indhold:

  • Public Relations arrangementer
  • Reklame og begivenheder
  • Behandling af offentligheden
  • Corporate Social Responsibility

Modul 6: Teknisk Organisationen af ​​protokol-6 ECTS


Indhold:

  • protokol koncept
  • Behandling af vært
  • formandskaber
  • Management systemer
  • Tabeltyper
  • Programmet og dets tekniske

Modul 7: Protokol og Arrangementer -8 ECTS


Indhold:

  • lovgivning protokol
  • officiel protokol
  • protokol Company
  • social protokol og personligt billede
  • Restaurant og Catering
  • international protokol
  • Militær protokol

Modul 8: Organisation Sædvanligt retsakter - 5 ECTS


Indhold:

  • indvielser
  • Receptioner og receptioner
  • Konferencer
  • produktpræsentationer
  • Summit Organization
  • De første sten
  • budgetter
  • Congress Organization

Modul 9: Praksis Ledelse og Running Events - 10 ECTS


Indhold:

  • Set Design og Iscenesættelse
  • begivenhed Produktion
  • Den Catering i Begivenheder
  • Officielle begivenheder Workshop
  • Workshop Corporate Events
  • workshop Begivenheder
  • Workshop Sportsbegivenheder

Modul 10: Ekstern Praktikophold -5 ECTS


Mål:
Påfør den teoretiske og praktiske indhold erhvervet i løbet i en rigtig professionelt miljø. indhold:
Den praksis er obligatoriske færdiggørelse og vil blive foretaget i virksomheder, der organiserer arrangementer, protokol og kommunikation, samt relevante afdelinger vil både offentlige institutioner og private virksomheder. Denne praksis vil blive overvåget af en faglig vejleder i målselskabet og en akademisk vejleder på skolen.

Modul 11: Kandidatspeciale - 6 ECTS
Mål:
Speciale: bestemmelse af niveauet for den faktiske brug af undersøgelserne foretaget gennem en konkret udøvelse af videnskabelig eller projektering professionel begivenhed syntese. Akkreditering af at nå de specifikke mål for Master - de kompetencer planlagt i løbet af kurset - gennem programmering, udvikling og fortalervirksomhed.

Modes studier

Programmerne er udviklet i en modulær måde for at gøre dem lettere at læse og overskueligt i den logiske udvikling af læringsprocessen og metode Undersøgelsen er baseret på tre grundlæggende spørgsmål:.

B-learning én klasseværelse kombinerer klasseundervisning med online arbejde system, hvor de studerende studie tilpasser sig sine særlige omstændigheder i tid, sted og arbejdsplads er etableret.

Dette er en hybrid læring i arbejdet klasseværelset, læreren forklarer indholdet, organiseret arbejdskraft, opfordrer til udvikling af opgaver, der foreslås aksiomer, besvarer spørgsmål etc. forenet alt det arbejde og forskning online, hvor til at udføre opgaver enten individuelt eller gennem samarbejde arbejde fremmes, og dermed udvikle deres færdigheder, der udfører løbende kontrol selvevaluering.

Sagen metode

Startede på Harvard University, vises tilfældet metode som behovet for studerende til ansigt virkelige situationer, og som har til at træffe beslutninger, evaluere ydeevne, udstede informerede domme mv

Det er en teknik af aktiv læring med fokus på forskning studerende på en reel og konkret problem, der hjælper studerende får grundlag for en induktiv undersøgelse.

En del af definitionen af ​​en bestemt sag, således at den studerende er i stand til at forstå, at kende og analysere hele kontekst og variabler involveret i sagen.

Formålet med denne teknik er:

  1. Uddanne kommende fagfolk i stand til at finde for hver enkelt problem ekspert, personlig og tilpasset den sociale, menneskelige og juridisk løsning given kontekst.
  2. Arbejde fra en professionel tilgang til problemerne i et bestemt miljø.
    Den professionelle tilgang et reelt problem, med sine elementer af forvirring, til tider modstridende, som i virkeligheden er givet og en professionel beskrivelse spurgt, teoretisk velbegrundet, sammenligne den specifikke situation præsenteret med den teoretiske model, identificere de særlige fald foreslå strategier til at løse sagen, gennemføre og evaluere resultaterne.
  3. Opret læringsmiljøer, der letter konstruktionen af ​​viden og tilskynde verbalisering, tydelighed, kontrast og efterbearbejdning af ideer og viden.

Praksis og job

Den internationale skole i protokol er til rådighed for studerende karrierevejledning kontor, hvortil pædagogiske praksis forvaltes, og de job, virksomheder har nå EIP kanaliseres.

pædagogiske praksis

Praksis er beregnet studerende omfattende uddannelse gennem en parallel uddannelse på universitetet og virksomhed kombinerer teori og praksis. Den MBA-protokollen, Creation, Design og Event Management omfatter i sit pensum 5 ECTS praktik School i øjeblikket har mange aftaler med virksomheder og offentlige institutioner, som giver hvert år alle studerende, der ønsker eller kredit have minimum viden, der kræves for at gøre deres faktiske praksis i tilrettelæggelse af arrangementer og andre relaterede ansvar kabinetter begivenhed organisation, marketing, reklame, corporate kommunikation og institutionelle forbindelser.

Tilsvarende EIP fremmer sine egne handlinger, under ledelse af kvalificerede eksperter, håndtere de studerende og have en anden mulighed for at nærme sig den reelle markedsværdi. Endelig skolen, gennem sin virksomhed begivenhed organisation, OVC, tilskynder deltagelse af studerende og assistenter, junior, senior og koordinatorer i alle arrangementer organiseret, som ikke kun er et perfekt supplement til deres uddannelse, men begyndelsen af ​​deres udvikling og faglig modenhed.

Program undervist i:
  • Spansk
Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Duration
1 år
Fuldtid
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date