Kurset formål
Formålet med programmet er:
- Tilegne sig den viden, færdigheder og evner, der er nødvendige for udøvelsen af coaching på virksomhedsniveau
- Øget den udøvende og forretningsudvikling gennem brug af teknikker i organisatorisk coaching og rådgivning felt.
- Fremme udvikling og business lederskab, mod en afbalanceret tilstand af selverkendelse og praksis.
Med dette kursus vil den studerende erhverve avanceret uddannelse i Business Graduate Executive Coaching. Du får den nødvendige viden til at udvikle deres faglige praksis og tilskynde personlig og faglig udvikling af ledere, kommercielle, mellemledere og ledere.
Derfor, fra begyndelsen af International School of Business Management (ESEM), har den store udfordring været at udvikle en pædagogisk model for vores programmer, der kombinerer et tæt forhold til teori, metode og praksis, næret af igangværende forskning .
Rettet til
Personer, der ønsker at udøve erhvervet som coach. Personer, der ønsker at indarbejde coaching i deres erhverv. Iværksættere. Executives.
Executives, Ledere, Kommercielle Ledere, HR-medarbejdere, lærere, psykologer.
Metode
Modellen er kendetegnet ved at være centreret på deltageren, i dannelsen af de nødvendige færdigheder for forretningspraksis, og selvfølgelig i udviklingen af den studerende til at tune ind i virkeligheden i andres ejer.
Den studerende gør en vigtig personlige arbejde som grundlag for erhvervelse af viden og praksis af Business Coaching:
- Orientering til forhandling, personlige og forretningsmæssige tilpasning.
- Jeg arbejder i personlig udvikling.
- interaktive og dynamiske lektioner med multimedie ressourcer.
- Abstracts og virtuelle campus selvevalueringer efter hvert modul.
- Refleksion øvelser, skrive, læse bøger om coaching, personlig udvikling artikler, se videoer eller film, forskning, teamwork, quizes, udvikling af personlig forretningsplan, video fora.
- Praksis såsom klient coaching (med en professionel coach), metoder såsom udøvende og personlig coach og elev praksis (med en peer coach).
Tematisk indhold
1. år
Introduktion til Coaching:
- Mål og metode
- Mennesket og de nye udfordringer i det XXI århundrede
- Oprindelse og filosofi coaching
- Coaching koncept
- Coaching applikationer
- Komplementaritet af andre erhverv
- peer Coaching
Personlig evolutionær proces:
- personlig identitet
- Automatisk billede
- Auto koncept
- Længde og betingelser
- lineære og lateral tænkning
- Den operative sind
personlig og professionel ledelse:
- Auto lederskab
- udsigt
- kommunikation
- Værdier
- handling
Coaching metode:
- Indstilling Mål: 7 trin af Brain Tracy, Model REM, andre modeller
- Aktiv lytning: Model MAC, logiske niveauer, tavse typer
- rigtige spørgsmål
- Åbne perspektiver: mentale kort, perception, kognition, tro.
- Handlingsplan
- Evaluering af resultaterne
- Almindelige fejl i praksis af coaching
General Binding. Den Coach og kundeforholdet:
- Pactar forholdet
- etablere Rapport
- basale adfærdsmæssige stilarter (DISC). Diagnose, profiler, reprofilering.
Effektiv Kommunikation:
- Form og indhold af kommunikationsprocessen
- Verbal sprog: interpersonel kommunikation, magt ord forvridning af sprog
- Den nonverbale sprog: nonverbale kommunikation, microgestos
- Sprog hjerne: hjernehalvdele af Ned Hermann
Coaching session
- Generelt mål af sessionen
- Session struktur
- model Grow
- model ICUSF
grundlæggende teori om coaching / kompetencemål modeller
- Coaching påvirkninger
- Strømme af coaching
- samlede længde
- ICF model competential
- competential model ICPC
Coaching og Neurovidenskab
- rerebral drift (Kognition, emotioner, instinkt)
- hjerneatlas
- synaptisk systemet
Theory of intelligens
- Følelsesmæssig intelligens: 4 stilarter, følelser, følelser og adfærd
- mange intelligenser
Praksis og mentoring Group (gruppearbejde) baseret på optagelser af Studerende
2. år
Organisationsmodeller og Business Coaching
- Corporate struktur
- Videnskabelige forvaltning
- Company Organization
- funktionelle virksomheder
Forretning ledelsesstil
- Introduktion til Ledelse
- situationsbestemt ledelse
- visionært lederskab
- Neuro-ledelse
Introduktion rådgivning
- Hvad er rådgivning
- typer Consulting
- Analysen behov
- Design og implementering af løsninger
Kompetence modeller i Enterprise
- Definition Konkurrence
- jobbeskrivelser
- ordbog færdigheder
- Udvælgelse af kandidater
- Evaluering og udviklingsplaner
Team Coaching
- Team koncept
- Fra selvstændighed til indbyrdes afhængighed
- Management roller og bidrag til holdet
Toolbox til Business Coaching
- adfærdsmæssige værktøjer
- Diagnostiske værktøjer lederskab
- diagnostisk værktøj udstyr
- Evaluering og udviklingsværktøjer
forretning mentoring
- De 4 søjler i virksomheden
- Introduktion til Mentoring
- roller forbundet
- Mentoring programmets gennemførelse
Business Plan Creation
- Definition af forretningsideen
- Værdi af min virksomhed
- minimum levedygtigt produkt
- test marked
- business Plan
At lære at gøre
- Begrebet iværksætteri
- Innovation og udvikling
- iværksættermiljøet profil
- Værktøjer til at foretage
Certificering og akkreditering
- år er tildelt titlen Master i Coaching ESEM og 2. år MBA Executive Business Coaching (egen private titel)
- International certificeret af ICU
<li>For at udføre eksamen ICU, skal du bevise deres deltagelse i programmet med titlen Master i Coaching ESEM.</li>
<li>For at opnå akkreditering og status af "professionel coach" den ICPC, skal den kandidat, certificeret af ICU udføre mindst 500 timer. coaching med kunder, i de 3 år efter at opnå certificering.</li>
<li>Akkrediteret af den spanske sammenslutning af Coaching (AEECO)</li>
<li>Akkrediteret af Professional Association of Coaching Spanien (APCE)</li>