Master i Business Administration (EMBA) reagerer på stigende niveauer af krav om, at ledere og iværksættere i deres dag.

Aspekter såsom oprettelse af merværdi, svaret på det globale miljø, differentiering gennem virksomhedskultur, virksomhedernes sociale ansvar, knowledge management, fokus for interessenterne (interessenter) og strategisk perspektiv personaleledelse, blandt mange andre, er vi tvunget til livslang læring, hvis vi ønsker at være effektiv og produktiv i at udføre vores ansvar.

funktioner

MBA Den udøvende magt:

  • Den strategiske vision.
  • Effektiv beslutningstagning.
  • Folk ledelse.
  • Internationalt perspektiv.
  • Iværksætteri.

differentialer faktorer

  • Indhold tilpasset virkeligheden i erhvervslivet og gælder umiddelbart, overføres af et fakultet af eminent ledelsesmæssige og faglige profil.
  • Udvikling af ledelsesmæssige færdigheder, erfaring og tilpasset den karriere af hver deltager.
  • Dynamisk erfaringsudveksling, både blandt deltagerne og fakultet.
  • Fremme teamwork, gør de fleste af vurderingerne i arbejdsgrupper baseret på udviklingen af ​​reelle sager. Det er brudt seks gange hold at have mulighed for at interagere med alle deltagere.
  • Afslutning af et afsluttende projekt, der involverer gennemførelsen af ​​en iværksætterinitiativer, hvilket skaber et selskab til formålet og udvikle deres respektive forretningsplan.

komplet uddannelse

Det er en Master, der er fokuseret på strategi, finans og marketing, indarbejde specialiteter i digitale økonomi (uddannelse acreditadapor Institute of digitale økonomi ESIC), Emerging Markets, innovation og iværksætteri.

Student Profile

Studerende i vores Executive MBA er proaktive folk villige til at fremme en karriere direktivet eller foretage ledelsen af ​​et selskab, en division i samme, eller omfang karakteriseret ved beslutningstagning og ressourcestyring i forhold tilnærme høj adresse.

For at kvalificere og være i stand til at deltage i denne Executive MBA skal have afsluttet din videregående uddannelse og være i besiddelse af et tilfredsstillende akademisk rekord, der omfatter erhvervslivet engelskkundskaber.

Berigelse blandt EMBA deltagerne vil kræve erhvervserfaring i ansvarsfulde stillinger. Enhver anden fortjeneste, både fagligt og personligt, vil blive vurderet af Admissions udvalget.

Professionelle områder, Executive MBA fra ESIC:

  • Generaldirektoratet.
  • Afdelingerne retning.
  • Business Management.
  • Adresse eller SMV Management.
  • Business-konsulent.
  • Stiftende partner og / eller promotor for iværksætteraktiviteter.

metodologi

  • erhvervelse Viden.
  • Skill udvikling.
  • Udveksling af erfaringer.
  • proaktiv tilgang til beslutningstagning og personaleledelse.
  • undervisning og rollespil sessioner.
  • og dynamiske interaktive business simuleringer.

En chance for at leve gennem en Executive MBA, de særlige forhold i livet for virksomhedsledere bekvemt hvor beslutningstagning kræver konstant analyse af de variabler af indflydelse og studere resultaterne, mod som det vil have til at lave nye beslutninger.

program

Det EMBA program finder sted over omkring 14/15 måneder og nåede 18 måneder med udviklingen af ​​det endelige projekt, som begynder i det 9. måned EMBA begynder i oktober eller februar hvert akademiske år og klasser finde sted om fredagen fra 17:00 til 22:00 (16:30 til 21:30 på bestemte campus) og om lørdagen fra 9:00 til 14:00. Undtagelsesvis kan du også udvikle et seminar lørdag eftermiddag og nogle tutorials Final Project hverdage fra 19.00.

Den akademiske program er opdelt i 9 moduler, der udgør de vigtigste områder for en virksomhed og ledelsesmæssige kernekompetencer er nødvendige for at arbejde i et konkurrencepræget erhvervsklima. Hertil kommer, som en differentiator, EMBA giver en særlig relevans for områderne miljø og Enterprise (Strategic Management), Finans og Marketing og Sales Management. Så programmet detaljeret viser seminarer, der gør hvert af modulerne. (Program med forbehold for ændringer)

Miljø og Erhvervsministeriet (Strategic Management) - timer: 90

  1. Business-projekt.
  2. Den ledelsesfunktion.
  3. Analyse af de økonomiske forhold.
  4. Strukturen i organisationen.
  5. Ledelse og strategisk planlægning.
  6. Innovation og nye forretningsmodeller i den digitale verden
  7. Beskatning i virksomheden.
  8. Corporate Risk Management.
  9. corporate governance og virksomhedernes sociale ansvar.

Finans - timer: 90

  1. Regnskab informationssystemer.
  2. Omkostninger systemer.
  3. finansielle økonomiske diagnose.
  4. økonomisk beregning.
  5. Likviditetsstyring.
  6. likviditetsstyring
  7. Investeringer.
  8. Finansiering.
  9. Forretning værdiansættelse.
  10. Finansiel planlægning og kontrol.

Marketing og Salg Management - timer: 90

  1. Markedsføringen orientering i organisationen.
  2. Strategisk markedsføring: forbrugeradfærd, segmentering og positionering.
  3. Den markedsføringsplan.
  4. kommerciel forskning.
  5. Produkter og ydelser.
  6. Mærket, som en differentieringsfaktor.
  7. Den pris.
  8. Distribution.
  9. E-handel.
  10. Kommerciel kommunikation.
  11. Adresse kommercielt udstyr.
  12. integreret digital markedsføring.

Operations - timer: 30

  1. Operationer strategi.
  2. Operationer planlægning og innovation.
  3. driftsprocesserne i forsyningskæden.
  4. Den kvalitetsstyring.

Informationssystemer management - timer: 30

  1. Informationssystemer.
  2. Den scorecard.
  3. Kvantitative metoder for beslutningstagning.
  4. Analytisk og metrics digital økosystem.

Managing People - timer: 45

  1. HR planlægning
  2. Valg og uddannelse.
  3. Performance Evaluation og kompensation systemer.
  4. Talent management.
  5. Ledelse og motivation.
  6. Sociale og arbejdsmæssige relationer.

International rækkevidde - timer: 50

  1. Internationalisering strategier.
  2. International Finance.
  3. International markedsføring.
  4. nye markeder.
  5. Global tankegang.

Udvikling af lederevner - undervisning timer: 55

  1. Handlingsplan for personlig udvikling.
  2. Gruppedannelse og teamarbejde.
  3. Gennemførelse af møder.
  4. interpersonel kommunikation.
  5. strategisk forhandling.
  6. Forandringsledelse.
  7. Nytten af ​​executive coaching i virksomheden.

Iværksætteri og Enterprise Project Management - timer: 70

  1. Kreativitet og innovation.
  2. virksomhedsmiljø.
  3. Strukturen af ​​en forretningsplan.
  4. Projektledelse.
  5. Finansieringsløsninger til iværksættere.
  6. business-projekt (tutorials).

Oplysningerne Programmet viser overensstemmelsen mellem modulerne og de forventede læringsmål (OAE), der er beskrevet ovenfor, og de forskellige evalueringer.

rankings Associates

  • ESIC blandt de 27 bedste internationale business schools i undervisningen MBA.
  • ESIC, i øverste lag af bedste business schools i Spanien og verden
  • Den EMBA ESIC, blandt de 100 Executive MBA i verden, besætter 29th position i Europa.
  • ESIC ligger i top 100 MBA i verden og i top 50 for Marketing (Master i Marketing Management -MiM-) til Executive MBA (EMBA) og Finansministeriet (MDF).
  • ESIC er placeret 12th World Business School.
  • MBA anerkendelse.
Program undervist i:
  • Spansk

Se 3 flere kurser fra ESIC Business & Marketing School »

Dette kursus er Campusbaseret
Start Date
Duration
18 måneder
Deltid
Price
17,300 EUR
Tilmelding i Malaga, Navarra, Sevilla, Zaragoza, Bilbao og Granada: € 17,300.00; Valencia indskrivning sats: € 18,550.00; Indskrivning i Madrid og Barcelona: € 22,900.00
Deadline
Efter placeringer
Efter dato
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Start Date
End Date
Ansøgningsfrist
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date
Location
Ansøgningsfrist
End Date