Executive MBA'er
Coniche Business School
Nøgleinformation
Campus placering
Houten, Holland
Lingvistik / Sprogvidenskab
Hollandsk
Studieformat
På campus
Varighed
Kontakt skolen
Hastighed
Kontakt skolen
Studieafgifter
Kontakt skolen
Ansøgningsfrist
Kontakt skolen
Tidligste startdato
Sep 2023
Stipendier
Udforsk stipendiemuligheder for at hjælpe med at finansiere dine studier
Introduktion
Enhver organisation, der ønsker at vokse og med succes reagere på eksterne ændringer, bør udpege en Chief Customer Officer. Det oplyser forskningsbureau Forrester. En Chief Customer Officer er en kundestrateg, der ser på at optimere kundeoplevelsen fra et kundeledelsesperspektiv. På denne måde fjernes traditionelle skillelinjer mellem afdelinger som marketing, salg og kundepleje, og en entydig kundeoplevelse garanteres. School for Customer Management træner kundestrateger i at realisere denne ambition inden for enhver organisation.
Når du er færdiguddannet, har du viden, indsigt og kompetencer inden for marketing og CRM, innovation og teknologi, menneskelige ressourcer, kvalitetsstyring og økonomistyring. Du har også beslutsomhed, personlig effektivitet og lederegenskaber. Kort sagt alt for at implementere en succesrig kundehåndteringspolitik, der fører til alle kunde- og forretningsprocesser.